trafo 12V

Dolaze mi nova ulazna vrata za kucu, koja imaju elektronicku bravu bez kljuca, otvara se preko citaca prsta. E sad, u dokumentaciji pise da taj sklop radi na 12-24V, max 2A, izmjenicni ili istosmjerni napon. Zvao sam uvoznika, veli isto da moze i izmjenicna i istosmjerna, dakle, radilo bi s obinim trafom. Gdje nabaviti trafo konkretno (ZG ili Vz), od kolko ampera, na sto pripaziti? Ako sklop trosi max 2A, da li uzeti trafo koji daje 2.5A? Koje su otprilike dimenzije takvog trafa, posto kraj vratiju moram ustemati rupu gdje cu ga smjestiti?

--
Marin Braliæ

iz e-mail adrese makni "MAKNI_OVO"
Reply to
Marin Braliæ

Ispravak, pise da radi od 6-24 VAC/DC, max 2A.

-- Marin Braliæ

iz e-mail adrese makni "MAKNI_OVO"

Reply to
Marin Braliæ

Po¹to nabavlja¹ tako sofisiticirani sisitem trafo samo od

ako hoèe¹ pouzdano.

Kre¹o

Reply to
Technology-freak.com

Ma kupi obican trafo ili neki manji toro za rasvjetu, 11-12V, 2 ili vise A. Stavi osigurac u seriju i mora biti ok. Uostalom, zar dobavljac iste opreme ne dobavlja i napajanje za svoje uredjaje? Cim je napon tolikog raspona, vjerujem da uredjaj ima u sebi kvalitetnu stabilizaciju. A trafice imas u svakom elektro ducanu (one na 11V za rasvjetu ima i u elektromaterijalu) Ne brini ako pise vise ampera na trafu, odnosno VA (snaga), treba ti od 25VA na dalje. Visak nece smetati, jer se na transformatoru navodi njegova max snaga koju moze dati. Jedino je razlika u cijeni, vise VA, veca cijena. Isto vrijedi i za kvalitetu.

Pozdrav!

-Rio-

Reply to
-Rio-

To i mene cudi, ne, proizvodjac ne nudi napajanje. Vele da se ti sistemi vecinom ugradjuju i zgrade i poslovne objekte, gdje je vec ionako napajanje od 12V postavljeno na ulazna vrata... Znam da trafo smije biti jaci, ali me zanimalo koliko jaci... Hvala.

-- Marin Braliæ

iz e-mail adrese makni "MAKNI_OVO"

Reply to
Marin Braliæ

to cudo ocito radi na nacin da:

Kako se vrata otvaraju tim jednim impulsom; drzim da ce ti biti dosta trafo od 10-ak wati ili manje;

PITANJE: Sto kad nestane struje? (a kod nas hoce sigurno) Jeli predvidjen mali akku ili se moze mehanicki otvoriti kljucem?!

"Marin Braliæ" je napisao u poruci interesnoj grupi:dvk7qg$3e3$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr...

Reply to
danesaur

Zvao sam emat, imaju trafo od 12V, 30VA, dimenzije su mu 5cm X 5 cm X 5 cm, cijena 109 kn :-) Tako da se necu igrati s necim slabijim, uzet cu to i gotovo. Vrata imaju i mehanicku bravu za slucaj kada nestane struje...

-- Marin Braliæ

iz e-mail adrese makni "MAKNI_OVO"

Reply to
Marin Braliæ

to je u svakom slucaju najbolje rjesenje

"Marin Braliæ" je napisao u poruci interesnoj grupi:dvlqmb$uf$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr...

Reply to
danesaur

Gdje si kupio, po¹to, kako izgledaju, garancija?

Reply to
miha

poslao ti na mail pdf...

Fala