100W PPP EL34 - Page 4

Re: 100W PPP EL34

mislim ja prije da je korisnik dobio clanak koji je trebao i sad proucava i
zabavlja se time... ko nas j :-)

gle stvarno...
prokleti select vise datoteka pa odoh ja nek se uploada... :-)
kad sam uploadao file po fajl nist se nije gubilo...
evo ide fajl

pozdrav

Re: 100W PPP EL34

"rezerviral" sam dir 1993
;->>

kad završim s tim, bum još...ako već sve nebu gore
;->>

ovima na stadionu bar ni vruće,
imaju vodeno hlađenje

LOL

Re: 100W PPP EL34
Evo jos malo o PPP spoju.

http://users.triera.net/zupanbra/elektronke/ppp_cro.html

Zanimljivo je da je izlazna impedanca samo 1/4 od one u klasicnom push-pull
spoju.

Re: 100W PPP EL34
OK, izgleda zanimljivo.
Shema je precrtana iz Radioamatera, koji mi nikad nije bio atalon za
korektne sheme ...
... uostalom spominje clanak iz Funkschau-a iz 57' - 'ocemo li nagazit' na
Funkschau kao sto smo na Elrad?

StoneThrower
www.dgmicrosys.com

[...]

Nekako mi ovaj projekt/shema iz Elektora ulijeva vise povjerenja (doduse
nije EL34 nego KT88):
http://www.elektor.com/magazines/2001/may/ppp-hifi-valve-power-amplifier.54477.lynkx
(login, pa dnl sa 10 free Elektor kredita)

--
Stonethrower
www.dgmicrosys.com

Re: 100W PPP EL34
... ili na nasem serveru.

--
Stonethrower
www.dgmicrosys.com

Re: 100W PPP EL34

Taj projekat u elektoru i ovaj u elradu je od istog autora.
Tip ima firmu za te finte, EXPERIENCE Electronics.
Nasao sam na njihovim stranicama i cijenu za izlani trafo za 6 X EL34 nekih
150 ojra.
Nije bas ni malo:-(

Re: 100W PPP EL34

Znaš li kako se motaju ti izlazni trafići?
Nije to obični 'glupi' trafo sa strojnim nabacivanjem primara, onda dodaš
sekundar i gotovo......

Re: 100W PPP EL34
 Ne znam, ali decki iz sound-carrier-a mi se vide razumni.
A ima i na onim stranicama od onog slovenskog radioamatera

Re: 100W PPP EL34
Nije

Slojevito, s pazljivo postavljenim slojevima.
Pogledaj shemu motanja DIY trafa
http://ideas.home.xs4all.nl/amps/chapt7.html

--
Stonethrower
www.dgmicrosys.com

Re: 100W PPP EL34
koliko "gore na serveru" ima slobodnih GB?

"Korisnik"  wrote in message

Pozdrav,
Lijepo bih molio drustvo na grupi ako ima shemu navedenog spoja da
podjeli sa ostatkom svijeta.
Tamo negdje oko 90-tih u jednom casopisu slicnom elektoru, ali nije
elektor, je bio projekt 100W u A klasi PPP spoj sa 6 EL34 po kanalu.
Ja sam bio ponosni vlasnik doticnog broja ali tko bi sa nepunih 18
godina znao da ce mi nakon 22 i kusur godina ponovno zatrebati.
I tako sam ga nekome velikodusno poklonio a sada patim, zato pomagajte
molim.
Ako netko zna koji je to casopis i koji broj...
Svaka informacija dobro dosla, Hvala

Re: 100W PPP EL34

Donji lijevi kutak, mislim da pise 20 i nesto od 50GB free

Site Timeline