7-mica ipak nije 7/8

dvobroji počinju od '84 pa do '89

greška u fajlu?
ili ipak fali 08?

Re: 100W PPP EL34

ne ne brini... sve je u redu... :-)

pozdrav

Re: 100W PPP EL34

netko je počel '91, ali je samo 01 uplodano

trenutno ide up '92 i '95
a spremno je i '94 za up, ali dok ovi dojdu gore

tak da je ober '90 izgleda popunjeno

a skida mi se '88

Re: 100W PPP EL34

Ja sam poceo upl sa '91 samo se desila visa sila danas ujutro me zena
"jeknula" u rebra , treba ici varganje brat.
Sad cu nastaviti tamo gdje sam stao a sto se tice ostalih godina vise nisam
u toku tko je sta skinuo, kad malo pohvatam konce...

Inace sto se tice elektora ako netko treba imam sve brojeve od 80- 2012.
I neke iz 70-tih

Re: 100W PPP EL34

pozdrav neradi ti mail
ako imas elektore popuni praznine na serveru nema ih od 80-93 i neki brojevi
2012 od 7 na dalje
zahvaljujem Stjepan

Re: 100W PPP EL34
uploadati skoro 2 giga na server je pravi mazohizam.
Ako nekom treba odredjeni broj, nema frke.
Ovako, radije ti posaljem na cd-u.

Re: 100W PPP EL34

pa ide to
al jos kad bi ti mail delao
posalji mi na mail da se dogovorimo osobito ako si blizu ZG
pozdrav

Re: 100W PPP EL34
ja skidam 1983 ... 1989
upravo zavrsava 1989, a 1988 je vec up
--
Stonethrower
www.dgmicrosys.com

Re: 100W PPP EL34

onda je to to...
'92 je na pol,
'94 je krenula up

'91-u korisnik

Re: 100W PPP EL34
Gotovo.

--
Stonethrower
www.dgmicrosys.com

Re: 100W PPP EL34

i ja sam gotov... do 1990 je sve gotovo, dalje kako koja godina...
vec imam sve skinuto do 1988., nju sad skidam :-)

pozdrav

Re: 100W PPP EL34
to je jedan od razloga zasto ja prepakiravam u pojedinacne brojeve
ako vec moram ponoviti dnl orig arhive, barem se nemoram kasnije patiti sa
mediafire-om I veliki rar ponovo uploadati

StoneThrower
www.dgmicrosys.com

Re: 100W PPP EL34

evo i ja cu dvije godine sta su preostale kompresirat svaki fajl posebno...
upload 1981. kao takav je vec krenuo...
jos mi ostala za download samo 1982. to cu sutra...

pozdrav

Re: 100W PPP EL34
kakva je situacija glede raspodjele skidanja datoteka?

za sad imamo rasporedjeno:
1977-1982 ja, 1983-1989 Stonethrower, 1990-??? korisnik
Sonderhefte dseligo

sto dalje?

krenula je grmljavina nadam se da mi se nece prekinuti download 1981.
godine... krenulo u 15:18 sad je 19:00 a ja sam na 82%

pozdrav

Re: 100W PPP EL34

evo prekinulo se... pas mater...
gasim komp dok se situacija ne smiri

pozdrav

Re: 100W PPP EL34

Ja sam skinuo 1990 i stavio na hrMicro,
1991 sam isto uspio skinuti ali ne i upload-ati na server, pucala mi veza
jedno tri puta i to vec pri kraju tak da sam popizdil i ugasil komp a i grmi
i munje sijevaju.
Pokrenut cu prije spavanja pa sta bude bude.

Re: 100W PPP EL34

gdje se izgubio 11 i 12 od 1991 ???

pozdrav

Re: 100W PPP EL34

;->>
valjda isto gdi i 08 od '81

Re: 100W PPP EL34

pa nije valjda trobroj ovaj broj 10...
nije mi sad pri ruci da provjerin ali po velicini ne odskace od ostalih

pozdrav

Re: 100W PPP EL34

ma nije... izgleda da korisnik ima nekih problema
strpi se par minuta... ide
;->>

i za to vrijeme digni gore 08 od 1981
nema ga