100W PPP EL34 - Page 2

Re: 100W PPP EL34
Radio sam ti plocicu za maturalni rad, a i uvalio sam ti neke prastare 7 seg
displ. prije koju godinu.
U covjece sta vrijeme brzo leti, okrenes se oko sebe i vec ti 40-ta huce za
vratom,,.
Ako ides koji put u kc javi se pa se dogovorimo za pivu..

Re: 100W PPP EL34

aaa sad se sjecam... Virje dakle...

meni pricaj... imam tolko ideja, zapocetih stvari, stvari u toku i stalno
kasnim...
krenem drugo a jos nisam prvo zavrsio, onda to tak stoji mjesecima...

ma nemas problema... sam se zezam... javim ti se ali obicno kad idem u kc
letim doma jer je sve na minutu postelano...
uzivaj...

pozdrav

Re: 100W PPP EL34
Usput receno, ako zelis prodati 6x EL34, javi mi.

--
Stonethrower
www.dgmicrosys.com

Re: 100W PPP EL34
Hajde ljudi navali, 1990 1-6 mjeseca je na hrMicro. Trnutno ide 7-12.
Neka svatko skine po godinu i za jedan dan imamo svi.
Trenutno se skida 1991

Re: 100W PPP EL34

vidim da mediafire ne dozvoljava upload za fajlove vece od 200MB pa radite
dva fajla bez passworda
npr 1999_1_6.rar i 1999_7_12.rar
koristite winrar opciju kompresije BEST i medju onim kvacicama sastrane samo
oznacite opciju CREATE SOLID ARCHIVE
to se pokazalo daje najbolje rezultate kompresije

po tom pitanju sam danas reuploadao 1977 bez passworda
1979. mi se je oko podneva iznenadjujuce brzo skinula ali sad skidam 1980.
ide jaaaako sporo...

trenutno ide upload 1978_1_6.rar

jeste se dogovorili tko ce sta skidati za ostatak? vidim da je uploadan
sonderhefte_special2.rar

pozdrav

Re: 100W PPP EL34

I sonderhefte_special1.rar.

Sad ću uploadati sonderhefte_extra1.rar i sonderhefte_extra2.rar, a kasnije
sonderhefte_studio.rar (kad se downloada).

Re: 100W PPP EL34
Svi Sonderhefti su kod mene (idu polako na Mediafire).
Sad downloadam 1997, ali ide sporo (već mi je jednom pukao download).

Re: 100W PPP EL34

i meni je na 1981 puklo... srecom na 20MB... :-)
download ide 20kB/s uzasno sporo... 3-4 sata treban za download jedne
godine... jos istovremeno radim upload koji je takodjer spor oko 3 sata za
jedan fajl (pola godine)

pozdrav

Re: 100W PPP EL34
Izgleda da su svi navalili na te file-ove, i meni pukla veza a bio sam na
86%.
Sad cekam da zavrsi upload na mediafire i odmah idem instalirati IDM.
A onda opet ispocetka:-(

Re: 100W PPP EL34

ne smijes ni slucajno downloadati dva istovremeno, ja pokusao krene i pukne
odmah...

pozdrav

Re: 100W PPP EL34
I meni par puta, dok nisam prepakirao rar na pojedine brojeve pa tako
uploadam.

Ako mislis na up/download manager meni nije uspijelo (koristim GetRight Pro)
jer mediafire ima nekakav svoj embedded upload manager

--
Stonethrower
www.dgmicrosys.com

Re: 100W PPP EL34
Imam skinuto 1983...1985, sada ide 1986
Imao sam problema kod uploada.
Preparkirao sam rarove, pojedine elradove brojeve pakirao sam pojedinacno.
staviti cu u sub-dir imena po godini.

--
Stonethrower
www.dgmicrosys.com

Re: 100W PPP EL34

meni ide normalno doduse sporo :-)
bitno je da je fajla manja od 200mb

ako ne mozes pakiraj kak mozes bitno je da raras fajle jer se daju dobro
kompresirati na nekih 50-60% velicine

pozdrav

Re: 100W PPP EL34
U "1984" nedostaje 09, file nije postojao u org. arhivi.

StoneThrower
www.dgmicrosys.com

Re: 100W PPP EL34

da ti se nije slucajno prije kraja prekinuo download?
pitam zato jer se to meni desilo sa 1981. pa je falil samo broj 5...

podrav

Re: 100W PPP EL34
Pichimo dalje pa cemo na kraju napraviti rezime

Svako neka azurira svoje ...
... evo u 1985 hvali 08

Pozz
-----
StoneThrower
www.dgmicrosys.com

Re: 100W PPP EL34

evo ja sam svoje skinuo pa sam posto je veza bila 5 puta brza nego jucer
(100kb/s) skinuo sporni 1984 i provjeri MD5 hash... fajl je u redu, nema
broja 9... dakle ta misterija rijesena...

jel treba jos nesto skidati... sta s ovim novijim godinama 1990. na dalje
tko to skida i koje tocno?

pozdrav

Re: 100W PPP EL34

a samo je trebalo otvoriti pdf broj 8 i na naslovnici procitati da je
dvobroj :-)

ista stvar broj 7 je dvobroj...

pozdrav

Re: 100W PPP EL34

OK, to sa dvobrojima sam I ja skuzio mnogo kasnije nego sam poslao prosli
post.
Ostaje mi 1989, a poslije cemo se dogovoriti I podijeliti ostatak: mozda
'Korisnik' ima dnl/upl problema uzrokovnih visom silom.

--
Stonethrower
www.dgmicrosys.com

Re: 100W PPP EL34

bilo bi ok da i drugi vele sto su skinuli jer sam danas ja recimo mogao
skinuti jos nesto... evo uploadam sto sam skinuo tak da ce sve od 1977 do
1982 biti gore veceras...

prijepodne ide 5 puta brze download sa leechera nego popodne pa je steta sto
nisam iskoristio to vrijeme i nesto jos skinuo ali glupo mi je skidati nesto
random ako je to vec netko skinuo...

dakle pod hitno zelim izvjestaj sto je tko skinuo...