Wyświetlacze TFT Ampire

Potrzebuję opinii na temat jakości produktów firmy Ampire, w
szczególności wyświetlaczy TFT. Czy można je spokojnie stosować w
produktach komercyjnych z 2...3 letnią gwarancją? Dotychczas używałem
AUO i nie było problemów jednak z tego co widzę cenowo wychodzą sporo
drożej.

Pozdrawiam
Antek

Re: Wyświetlacze TFT Ampire

Co do 2-3 letniego czasu użytkowania to nie wiem.
Bawię się nim kilka miesięcy, może rok i jak na razie wyświetlacze są w
porządku.
Uważaj jednak na jakoś dokumentacji, bo z tym to z pewnością ta firma ma
problem.

Andrzej

Re: Wyświetlacze TFT Ampire

Mam w zasilaczu 2x 20 działa już od 6 lat.

Re: Wyświetlacze TFT Ampire

Stosuję TFT 5,,7'' + TP. Najstarsze urządzenia właśnie gdzieś tak mają -
2...3 lata. Jak dotąd nie było zgłoszeń, które dotyczyły by wyświetlacza.
Montowane są w osobnej metalowej obudowie jako panel sterujący na drzwiach
szafy sterowniczej. Raz, podczas uruchomienia u klienta  zdarzyło się, że
się posypał - pomogło wówczas wypięcie i wpięcie tasiemek do złącz ZIF. Z
kolei egzemplarz, który mam na stole i który tłukę już od paru lat, ma
jaśniejsze podświetlenie w jednym z rogów.
A pracują u mnie w takich sobie warunkach. Za metalową przegrodą (blacha
3mm) w odległości 0,5m pracuje sześć tranformatorów 40kV/1kVA. Czasami
(rzadko) zdarza się, że fragment treści ekranu się posypie (zazwyczaj
wskakuje inny kolor), ale nie potrafię powiedzieć, czy to sam wyświetlacz,
czy może mój sterownik modułu wyświetlacza.

Ale generalnie nie mam większych zastrzerzeń.

Maciek

Re: Wyświetlacze TFT Ampire

Dzięki wszystkim za opinie. U mnie na szczęście będą pracować w
środowisku bardziej zbliżonym do biurowego niż przemysłowym.

Site Timeline