transformator - Page 2

Re: transformator

A co nasycanie ma do przenoszonej mocy?
:-)

Łukasz

Re: transformator
Hello Ukaniu,

Troszkę ma. Jak namalujesz wykresy wektorowe, to się przekonasz, że
ułamek mocy wejsciowej jednak rdzeń magnesuje troszkę bardziej niżby
się chciało. Ale to już przy takich mocach, że można to rozpatrywać
tylko teoretycznie ;)

Re: transformator

W sumie nadprzewodnik był teoretyczny to jest teoretycznie. ;-)
Czyli tam gdzie występuje przepływ energii muszą występować i straty.
Siła magnetomotoryczna wprowadzana przez pierwotne i przeciw-siła, że tak
powiem pobierająca energię z rdzenia na wtórnym nie będą sobie równe. Ta
różnica wyląduje częsciowo w rdzeniu magnesując go.

--
Pozdrawiam, Łukasz

Re: transformator

A uwzględniłeś prąd krytyczny nadprzewodnika?

Re: transformator
Hello J.F.,

Że co? Bo ja zaraz przebiję - moc drzemie w oknie! Ale najbardziej w
czestotliwości.

Re: transformator
On Tue, 21 Feb 2012 09:50:55 +0100, RoMan Mandziejewicz

Phi, ja przepchnę dowolną moc przez dowolne okno i rdzeń, o ile tylko
czas pracy będzie odpwiednio krótki ...
--
Grzegorz Krukowski

Re: transformator
Hello Grzegorz,

Cheater! I wcale nie dowolną.

Re: transformator

Okno to parametr rdzenia :-)

Owszem, ale zalozylem ze kolega jednak na 50Hz nawinach chce :-)

J.

Re: transformator
Hello J.F.,

Bo to wiesz? Akurat na tapecie mam projekt na 250Hz - na zwykłym,
blaszanym toroidzie...

Re: transformator

No nie wiem. Ale mysle ze na 99% sie nie pomylilem.

A gdzie jest taka czestotliwosc ?

J.

Re: transformator
Hello J.F.,

Tam, gdzie jest taka potrzeba... Nie mogę więcej napisać.

Re: transformator
moc  jakB1% siEA% da a napiEA%cie wtF3%rnej strony 14v  dodam za transforma=
tor
ma chodziE6% po pare godzin

Re: transformator
On Tue, 21 Feb 2012 11:34:27 -0800 (PST), WALDEK SRZESZEWSKI

No cóż, skąpe dane, ale dla klasy E i IP23, temp. odoczenia 40 st., da
to prąd nie większy niż 48A przy uzwojeniu:
    * PRI: 489 zw. fi=1,18
        * SEC:  32 zw. 4 x równolegle fi=2,36
--
Grzegorz Krukowski

Re: transformator
Hello Grzegorz,

Spawać można :)

Re: transformator

Akurat moc można oszacować. A napięcie wtórne i prąd to z przekładni
każdy głupi co znalazł tę grupę to se przeliczy.
pzdr - bs

Site Timeline