Sonda - Page 2

Re: Sonda

Wiesz, społeczeństwo (jako ogół) robi się coraz głupsze i trzeba jakoś
wpasować się w ten tor, który łączy telewizor z resztkami mózgu typowego
odbiorcy... a tym torem, to może tylko papka lecieć ;)... Oczywiście,
można by zrobić program, który do takich ludzi nie dotrze, tylko zrobić
program dla mądrzejszych... ale to nie dochodowe, nikt tego nie
zrealizuje, nikt tego nie nada... więc po co ?? :P...
Dlatego programy polegają na tym, że się powtarza parę razy to samo
(odbiorca nie zrozumie, ale jak się powtórzy, to może zapamięta), no i
wszystko musi być "medialne"... no i jeszcze musi być stworzone tak, że
jak ktoś ogląda to robiąc inne rzeczy, to i tak zrozumie - nie wymaga od
odbiorcy 100% uwagi...

  Konop

Re: Sonda

Skoro powtarza się co najmniej 3 razy to 33% uwagi potrzeba.
Jeszcze odliczyć ze 25% czasu na reklamy i wyjdzie 25% potrzebnej uwagi.
Aby nie marnować czasu trzeba by ze 4 telewizory mieć -  czyli lobby
producentĂłw TV stoi za takim montaĹźem ? ;-)
A może są TV w których można zaprogramować automatyczne skakanie po 4
ustalonych programach co określone kilka sekund?
P.G.

Re: Sonda

Ja powoli przestaję korzystać z TV, i pewnie świat pójdzie w tą stronę.
Lepszy jest internet/książki/czasopisma, chodź te ostatnie to tylko te
do których piszą naukowcy.
Filmów w TV to już w ogóle nie da się oglądać: zaczyna się o 20 a kończy
o 23 jak dobrze pĂłjdzie, w tym filmu jest z 50%.

Maksymilian Dutka

Re: Sonda
kończy o

Tak, to staje się uciążliwe, ja korzystam z nagrywarki z HDD - dobrze się
sprawdza :)
Jeszcze żeby zmusić nadawców do nadawania pilota reklam, aby można było
skorzystać
z wynalazku ustawiania poziomu dżwięku podczas nadawania reklam...

pzdr., R.G.

Re: Sonda

Tyle byłu szumu o te głośniejsze reklamy, była nawet jakaś ustawa z
okrąglaka na wiejskiej i co? Tydzień fonia w reklamach była na poziomie
reszty programów.
Szum minął i od nowa jest takie samo g...
Jakie to typowo polskie...
Kolejną rzeczą która bym wywalił z TV to reklamy wszelakich farmaceutyków.
Teraz to się nie nazywa lekarstwo tylko suplement diety. Lepsze są
opakowania po 100szt. bo można się więcej nażreć. Niedługo będą na wiaderka
sprzedawać to g...
I mega obłudą po skończonych reklamach jest dalszy ciąg reklam w bloku
"sponsorem programu jest, był..." Obłuda na max. Oczywiście nikt nie
wprowadzi ustawy zakazującej takich durnych praktyk - generalnie w tym kraju
trzeba wszystko ustawowo regulować, bo inaczej wszystko na opak.
Polska kraj uwsteczniający się i ktoś dzięki temu na głupkach robi biznes.
A 500 utrzymanków podatnika na wiejskiej śmieje się 38mln ludzi w oczy.

Wracając do sondy.
Jak ktoś z obecnych ma dostęp do tej TVP Historia to proszę zrobić rip.
Chciałbym zobaczyć jak to będzie wyglądać jakościowo względem tego co po
necie krąży.
Jak zwykle emisja w telewizji, do której dostęp ma 10% polskiego
społeczeństwa.
Po co komu taka niby "publiczna" tvp.
Sprywatyzowałbym to w pieron i by się skonczyło mękolenie o abonament i
robienie łaski (tym, którzy ponoć tworzyli tą telewizję z własnych podatków)
żeby cokolwiek ambitnego wyemitować. Bo oczywiście sondy nie można puścić na
tvp1
Lepiej w tym samym czasie emitować jakieś g...

Re: Sonda

TVP Historia jest w multipleksie DVB-T, który zdaje się jest dostępny
gdzieś tak bliżej 90. niż 10% ludzi w Polsce. Mylę się? (Może tak, słabo
jestem zainteresowany odbiorem TV.)

Re: Sonda

http://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-cyfrowa-dvb-t/harmonogram-wdrazania-mux-3

TVP Historia jest w MUX-3 a ten obejmie swoim zasięgiem 45% Polski do 27
października 2011. Na razie jest przynajmniej 20%. Wszystko zależy od
kolejności włączania nadajników, bo oczywiscie nie wszystkie nagle
zostaną włączone 27 października.
Maciek

Re: Sonda

Powiedz to 5 milionom stałych oglądaczy, to
- jeżeli Ciebie nie zabiją, to
chociaż Ci wytłumaczą "jakie to prawdziwe życie".
Dowiesz się "jak zachowuje się prawdziwy mężczyzna" i
jak wygląda "prawdziwa miłość".

Nie ja wpadłem przecież na pomysł, że
"tępym narodem rządzi się sprawniej".

Artur(m)

Re: Sonda

bardzo podoba mi sie określenie naukowcy ostatnio tak często zmieniają
poglądy ze należy sie zastanowcic czy sa miarodajni . No ale to inny temat
teraz młodzi wierzą w papkę podawaną pod nazwa nauka .

Re: Sonda

kończy o
Rozwiązanie jest takie: o 20 włączam nagrywanie, o  21:30 zaczynam oglądanie
i pomijając reklamy kończę równo z filmem o 23.
P.G.

Re: Sonda

Oglądnąłem kilka odcinków Sondy na TVP HISTORIA i myślę że oprócz wspomnień to
nie ma czego żałować. Jedynie czego nie można zarzucić Sondzie to kunsztu
prowadzących. Samo przygotowanie programu, scenografii i prowadzenie wymagało
sporo zaangażowania z ich strony. W latach kiedy puszczali Sondę, to było coś,
bo prowadzący opowiadali o nowinkach technicznych, a w tamtych czasach to było u
nas krucho z takimi wiadomościami o nowinkach technicznych. A oni jeździli
trochę po świecie i zdobywali materiały. Pamiętam, że sam jako nastolatek z
zainteresowaniem wtedy oglądałem Sondę. Zmieniła się dostępność do informacji,
przynajmniej w Polsce. Uważam, że naprawdę nie ma się czym zachwycać.

A tak w ogóle to TVP HISTORIA, ze względu na emitowane archiwa, powinna się
nazywać TVP ARCHIWUM.

Robert

Re: Sonda
http://www.plejada.pl/3,51412,news,1,1,kultowy-program-wraca-do-tvp,artykul.html
no dobre i to
jak zobaczyłem tytuł to myślałem że powstaną nowe odcinki
(młody Kamiński deklarował zainteresowanie fizyką, Kurek już nie)

Re: Sonda

http://www.plejada.pl/3,51412,news,1,1,kultowy-program-wraca-do-tvp,artykul.html

Bedzie fajnie sie dowiedziec, ze do produkcji wprowadzono Atari;)
Ciekawe jak bedziemy reagowac na takie wlasnie 'nowosci':)

Re: Sonda
http://www.plejada.pl/3,51412,news,1,1,kultowy-program-wraca-do-tvp,artykul.html

I obejrzą to dinozaury - roczniki ~60-80. Kicha. Sam rzuciłbym okiem,
ale to nie dla wszystkich płacących abonament. Żeby ten program puścili
z jakąś syntezą, program wykorzystać jako rzut historyczny i jak
sprawdziło się to w praktyce dziś.
A tak, zapchanie ramówki, bo nie ma co puszczać:)