Sonda

Michał Lankosz

W dniu 2011-09-01 07:16, PeJot pisze:

no dobre i to jak zobaczyłem tytuł to myślałem że powstaną nowe odcinki (młody Kamiński deklarował zainteresowanie fizyką, Kurek już nie)

Reply to
gary

Pytanie zasadnicze czy będzie coś poza odcinkami, które znamy z internetu (wydane na kasetach VHS).

Mirek.

Reply to
Mirek

W dniu 2011-09-01 10:23, Michał Lankosz pisze:

Mam wrażenie, że 'u nich się tak dokumenty robi'. Historyczne, także poważniejszych stacji, budowane są w podobny sposób: narrator powie A, gość/ekspert/ świadek powie A, następnie narrator dla odmiany powie A.

Chcą się upewnić, że na pewno dotrze do widza? ;)

pozdrawiam bartekltg

Reply to
bartekltg

Dnia Thu, 01 Sep 2011 07:16:06 +0200, PeJot napisał(a):

Bedzie fajnie sie dowiedziec, ze do produkcji wprowadzono Atari;) Ciekawe jak bedziemy reagowac na takie wlasnie 'nowosci':)

Reply to
Jacek

W dniu 01.09.2011 18:05, bartekltg pisze:

Wiesz, społeczeństwo (jako ogół) robi się coraz głupsze i trzeba jakoś wpasować się w ten tor, który łączy telewizor z resztkami mózgu typowego odbiorcy... a tym torem, to może tylko papka lecieć ;)... Oczywiście, można by zrobić program, który do takich ludzi nie dotrze, tylko zrobić program dla mądrzejszych... ale to nie dochodowe, nikt tego nie zrealizuje, nikt tego nie nada... więc po co ?? :P... Dlatego programy polegają na tym, że się powtarza parę razy to samo (odbiorca nie zrozumie, ale jak się powtórzy, to może zapamięta), no i wszystko musi być "medialne"... no i jeszcze musi być stworzone tak, że jak ktoś ogląda to robiąc inne rzeczy, to i tak zrozumie - nie wymaga od odbiorcy 100% uwagi...

Reply to
Konop

Użytkownik "Konop" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:j3ohi1$3ao$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Skoro powtarza się co najmniej 3 razy to 33% uwagi potrzeba. Jeszcze odliczyć ze 25% czasu na reklamy i wyjdzie 25% potrzebnej uwagi. Aby nie marnować czasu trzeba by ze 4 telewizory mieć - czyli lobby producentów TV stoi za takim montażem ? ;-) A może są TV w których można zaprogramować automatyczne skakanie po 4 ustalonych programach co określone kilka sekund? P.G.

Reply to
Piotr Gałka

W dniu 2011-09-01 20:18, Piotr Gałka pisze:

Ja powoli przestaję korzystać z TV, i pewnie świat pójdzie w tą stronę. Lepszy jest internet/książki/czasopisma, chodź te ostatnie to tylko te do których piszą naukowcy. Filmów w TV to już w ogóle nie da się oglądać: zaczyna się o 20 a kończy o 23 jak dobrze pójdzie, w tym filmu jest z 50%.

Reply to
Maksymilian Dutka
[...]

Tak, to staje się uciążliwe, ja korzystam z nagrywarki z HDD - dobrze się sprawdza :) Jeszcze żeby zmusić nadawców do nadawania pilota reklam, aby można było skorzystać z wynalazku ustawiania poziomu dżwięku podczas nadawania reklam...

pzdr., R.G.

Reply to
Ryszard G.

Użytkownik "Maksymilian Dutka" <"maxdutka[blebleble]"@gmail.com> napisał w wiadomości news:j3oncn$lg5$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Rozwiązanie jest takie: o 20 włączam nagrywanie, o 21:30 zaczynam oglądanie i pomijając reklamy kończę równo z filmem o 23. P.G.

Reply to
Piotr Gałka

W dniu 2011-09-01 07:16, PeJot pisze:

I obejrzą to dinozaury - roczniki ~60-80. Kicha. Sam rzuciłbym okiem, ale to nie dla wszystkich płacących abonament. Żeby ten program puścili z jakąś syntezą, program wykorzystać jako rzut historyczny i jak sprawdziło się to w praktyce dziś. A tak, zapchanie ramówki, bo nie ma co puszczać:)

Reply to
Jawi

No i poszła pierwsza. Odcinek znany z kaset "Kodeks Kosmosu". Jakość wyraźnie lepsza od tego co w sieci, ale były jakieś zakłócenia - regularne "iskierki" i raz zanikł dźwięk - nie było tego w tym z sieci. No i napis "naranie archiwalne z 1988 roku" a tymczasem wg tego:

emisji to 27-03-1986r. Przydał by się jakiś współczesny suplement po każdym odcinku.

Mirek.

Reply to
Mirek

Pan maniek napisał:

TVP Historia jest w multipleksie DVB-T, który zdaje się jest dostępny gdzieś tak bliżej 90. niż 10% ludzi w Polsce. Mylę się? (Może tak, słabo jestem zainteresowany odbiorem TV.)

Reply to
Jarosław Sokołowski

A ja na Cyfrze+ nie mam TVP Historia :(

Przecież leci FTA z Astry. BTW: Po przestudiowaniu tego:

ę, że ciężko będzie (mi) trafić na coś nowego - większość odcinków, ktorych nie ma w sieci po prostu już nie istnieje.

Mirek.

Reply to
Mirek

Ale nie wiem, gdzie mam to znaleźć - poza tym Cyfra chyba nadaje z HotBirda?

Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

TVP Historia jest w MUX-3 a ten obejmie swoim zasięgiem 45% Polski do 27 października 2011. Na razie jest przynajmniej 20%. Wszystko zależy od kolejności włączania nadajników, bo oczywiscie nie wszystkie nagle zostaną włączone 27 października. Maciek

Reply to
Maciek