Protokół Posnet

Szukałem w googl-u i na stronach Posnet-u i jakoś nie znalazłem. Czy ktoś z Was wie, gdzie mogę znaleźć szczegółowy opis protokołu Posnet (komunikacja drukarek fiskalnych Posnet i innych z komputerem PC przez port RS-232)? Chcę napisać oprogramowanie sterujące drukarką fisk., a bez opisu protokołu jest to zabawa w ciuciubabkę :)

Gabriel

Reply to
g e y b

Użytkownik g e y b napisał:

A może tutaj.

Piotrek.

Reply to
max

Użytkownik "g e y b" snipped-for-privacy@polbox.com napisał w wiadomości news:dlg8ob$h4d$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Może Ci się przydać:

Drukarki byłego Optimus-IC, aktualnie Novitusa, są zgodne z protokołem Posnetu. Masz tu nawet sterownik AciveX, który na pewno działa z drukarkami Novitusa, więc pewnie i Posnetu też. Jak piszesz coś konkretnego, to spokojnie możesz nawet zwrócić się o pomoc do programistów.

lookas

Dziękuję wszystkim, tego właśnie szukałem.

Gabriel

Reply to
g e y b