Wyłącznik kulkowy - nie mogę znaleźć w googlach.

Witam.

Szukam od paru dni i nie mogę namierzyć w internecie. Taki switch z kulką Fotka:

Jest to lekko rozkręcone. Budowa to jak widać cylinder, w środku kulka ze sprężynką która ją wypycha do czoła cylindra (tutaj już jej nie ma, wybiło się czoło i wystrzeliło, kulkę znalazłem). Jak się wciskało kulkę to styk zwierał (w środku cylindra są napylone od pewnego momentu powierzchnie) Zewnętrzna część mimo że pozłacana jak widać jest odizolowana od elektrod wewnętrznych. Po drugiej stronie są dwa styki (widać cynę). Wymiary to średnica 9mm, około 15mm wysokie bez pina, z pinem 20mm.

Może ktoś to widział do kupienia, zna producenta?

Pozdrawiam.

Reply to
Irokez

A nie jest to czasami czujnik siły odśrodkowej? np. taki:

Sylwester Łazar

Użytkownik "Sylwester Łazar" snipped-for-privacy@alpro.pl napisał w wiadomości news:ib1gu5$oei$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl...

Na początku też myślałem że czujnik przechyłu i szukałem w tym kierunku co podałeś. Nawet próbowałem kąty zadziałania określić na podstawie katalogów. Ale dostałem nowy podzespół i to jest najzwyklejszy switch z kulką. Tyle że niezwykły bo taki cylindryczny i z izolowaną obudową - musi być izolowana.

Mogło by być też rozwiązanie gdzie jest zwykły mikroswitch prostokątny (jak w myszkach) i nasadzana na niego głowica z taką kulką jak na focie, aby średnica była ta sama i sumaryczna wysokość z pinami do lutowania - bo jedno takie rozwiązanie widziałem.

Pozdrawiam.

Reply to
Irokez

Może cos takiego szukasz?