Praca dla elektronika w Polsce? - Page 4

Re: Praca dla elektronika w Polsce?

U nas nieustająco szuka się nowych pracowników. Firma świadczy
outsourcing w projektowaniu oprogramowania i sprzętu.

Jeżeli ktoś jest dobry w programowaniu i elektronice można się zgłosić.

Pzdr

Adam Górski

Re: Praca dla elektronika w Polsce?

Jak nieustająco szukają to wiadomo o co chodzi:)

Re: Praca dla elektronika w Polsce?
outsourcing
órski

Chodzi o to ze w kraju brak jest specjalistow z gornej polki. Firmy
krajowe, skomplikowane projekty kupuja od firm zagranicznych, coraz
czesciej. Jak jest na rynku? Roznie. Temat za szeroki na opisanie go w
kilku zdaniach.

Re: Praca dla elektronika w Polsce?
Hello jan,

A jednak spróbowałeś. A ja podam druga stronę medalu - pracodawcy
chcieliby specjalistów z najwyższej półki zatrudniać na umowy
śmieciowe za najniższe wynagrodzenia. W rezultacie korzystają z usług
najtańszej siły roboczej - studentów - których mamią przyszłymi
możliwościami.

 RoMan
Re: Praca dla elektronika w Polsce?

Potwierdzam. Byłem na kilku rozmowach, gdzie były duże wymagania za płace
mniejsze niż gdzie indziej.
5-7 lat temu po studiach pracowałem jako programista C pod Linuksem --
pierwsza praca, raczej nie wymagająca olbrzymich umiejętności, płaca na
początek była 3500zł netto, potem mi urosła do 4000zł netto.
Cztery lata temu byłem na rozmowie w firmie, gdzie praca była dość
skomplikowana w porównaniu z tą moją pierwszą (m.in. tworzenie nowych
codeców do transmisji filmów, pisanie programów na bardziej skompilowaną
platformę niż w mojej pierwszej pracy) -- nie przyjęli mnie, a od znajomego
dowiedziałem się, że płaca tam to ok. 2500zł netto (ja chciałem na początek
dwa razy więcej). Szukając informacji o tamtej firmie natrafiłem na blog
studenta informatyki, który zatrudnił się tam za 2000zł netto i cieszył się,
że sobie trochę zarobi pieniędzy na wakacje.
Dwa lata temu byłem w instytucie, gdzie w ogóle mieli bardzo duże wymagania
(tworzenie dość skomplikowanej elektroniki do urządzeń medycznych -- to
akurat nie moja działka, ale tego oczekiwano od idealnego kandydata; pisanie
skomplikowanego oprogramowania) -- proponowali 2000zł netto, bez stałego
zatrudnienia (jedynie zatrudnienie do projektu).
Działam na własny rachunek. Zarabiam więcej (choć, jak pisałem jakiś czas
temu, kryzys nadciąga). Bardzo mi się podoba to, co robię. Są oczywiście
minusy -- jestem i swoim własnym dyrektorem i zaopatrzeniowcem i handlowcem.
Na pewno praca dla siebie jest bardziej obciążająca psychicznie. Czasem
tęsknię za robotą od 8 do 16, a potem wolna główka.

R.

Re: Praca dla elektronika w Polsce?

Ideał sekretarki?
20-letnia z 30-letnim stażem :))

Re: Praca dla elektronika w Polsce?

Nie , nie wiesz o co chodzi.
Firma się rozrasta. Od kilku osób do około 40.

To jest informacja że jak ktoś jest chętny to wyślę dane na priv.

Ale lepiej tak sobie popie......lić , nie ?

Pozdrawiam

Górski Adam

Re: Praca dla elektronika w Polsce?
(wiadomo, ale) wrzuć jakiś link do wymagań na grupę

Re: Praca dla elektronika w Polsce?

Ty sie nie lapiesz.

J.

Re: Praca dla elektronika w Polsce?

idź lizać dupę mandziejewiczowi...

pytanie pozostaje otwarte.

Re: Praca dla elektronika w Polsce?
Użytkownik "Adam Górski" :

Wiem o co chodzi bo znam takie mądre stare przysłowie że jak nie wiadomo o
co chodzi to wiadomo o co chodzi:)

Tą samą śpiewkę się słyszy w większości firm a faktycznie chodzi o to żeby
znaleźć jelenia co to jest wszechstronnie wykształcony i uzdolniony i będzie
chciał pracować za najniższą krajową. Sam robiłem w takiej firmie gdzie może
najgorzej nie zarabiałem ale płacono mi tyle samo co szeregowemu
pracownikowi bez szkoły i umiejętności od którego byłem lepszy i
wydajniejszy w każdej dziedzinie.
Typowa śpiewka o braku wykształconych, lub specjalistów z wyższej półki, a
gdzie się oni podziali co, rozbili się jakimś tupolewem?

Skoro firma szuka od dawna to daj kilka linków z ich ofertami to może chętny
się znajdzie. Z twoich wypowiedzi wynika że szukacie jakiegoś omnibusa,
wybitnego specjalistę zarówno w elektronice i programowaniu. Dobrze by było
jakbyś podał wynagrodzenie początkowe, bo jak ktoś tutaj pisał ze zarabia 4k
to za mniej nie będzie zainteresowany i trzeba będzie mu dać minimum 5k a
bezrobotnemu to i pewnie minimalna wystarczy;)

Re: Praca dla elektronika w Polsce?
pewnie szukają kumpli tuska i gronkiewicz, bo ci przecież najbardziej
kompetentni...

Re: Praca dla elektronika w Polsce?

A co tam potroluje sobie.
Widzisz cza byc cfanym. Bylo sie opierdzielac na studiach? Nauczyl bys
sie C, rysowania pcb nawet w prostym sofcie
to bys sam cos wyrzezbil i puscil w swiat. Nawet bez CE, EMC, nog by
ci nie wyrwali.
Juz nie pisze o maskowaniu przelotek pod BGA, edycji warstwy maski czy
pasty pod optymalizacje dalszego procesu,
pisze o podstawach na jednej warstwie miedzi. Proste rzeczy mozna
powielic w tysiacach i wyslac do ruskich, do tego aby zarobic na
elektronice nie potrzeba projektu z xilinxem na 12 warstwowej plycie.
Wystarczy projekt za 15zl odpowiednio powielony.

 A tak to zostaje ci lutowanie kabelkow do amigi i plakanie na
grupach. Powodzenia zycze i mimo wszystko edukacji.
Skutecznej edukacji, bo tak to sam widzisz, pomarudzisz, poplaczesz,
bez efektu.
Niestety identyfikatorze w jednym trzeba przyznac ci racje, sa firmy
ktore swoj sposob dystrybucji i zatrudnienia opieraja na znajomosciach
i potrafia wyciagnac z projektu (na dwu atmegach) po 2 tys. a
nastepnie powielic go powiedzmy
x 500/m-c, tylko ze takie firmy to mniejszosc i ty nic z tym nie
zrobisz. Twoj blad polega na tym ze z  5% firm robisz regule i caly
rynek doczepiajac im znajomosci Tuska czy Hanki.
Elektronik w firmie to jak elektronika w urzadzeniu, wazne ale bez
obudowy(marketingu) to jakies takie nijakie.
Stad m.inn. upadki kilkuosobowych firm po odejsciu dobrego
marketingowca lub elektronika.

Musisz byc cfany, musisz wiedziec ze robiac zdjecie TV twoje odbicie
tez bedzie na zdjeciu.
No i czekamy na huczne otwarcie serwisu http://e-serwis.org/ mam
nadzieje ze nas zaprosisz.

Re: Praca dla elektronika w Polsce?

cóz zawsze uwazalem was za cioty, to namierzanie, ale sie boje...

Re: Praca dla elektronika w Polsce?

bierz leki, tyle razy ci się to powtarza, bierz leki

Re: Praca dla elektronika w Polsce?
a skoro już o pracy mowa, WB znana jako zgrupowanie p... UK ogłosiła, że
zablokuje budżet EU jeśli uderzy w jej interesy... powstaje pytanie, to
znaczy czyje interesy zablokuje? pytam bo nie wiem, a może Ktoś tu wie?

Re: Praca dla elektronika w Polsce?

I z ciotami gadasz... biedactwo.

--
Gof
http://www.chmurka.net/

Re: Praca dla elektronika w Polsce?

faktycznie, ty to masz jednak łeb, prawie jak tusk...

Re: Praca dla elektronika w Polsce?
Hello jan,

Friday, November 2, 2012, 6:47:41 PM, you wrote:

Rzuć linkiem, proszę.

 RoMan
Re: Praca dla elektronika w Polsce?

ojej, banda grupowych pedofiil atakuje... a gdzie jest donek69bronek strażak
wartości...

Site Timeline