nMOSFET o niskim napięciu progowym

Hello,

Kopię pół dnia i nie mogę się dokopać :(

Szukam nMOSFETA małej mocy, na napięcie Uds powyżej 30V, prąd powyżej
10mA o niskim napięciu progowym . Ewentualnie n-jFET o niskim napięciu
progowym (w sensie minimalna |Vgs|), dostępny w sprzedaży.

Na razie nie udało mi się znaleźć nMOSFETa poniżej 2.1V a jFETy maja
za duży rozrzut parametrów no i tylko 30V :(

 RoMan
Re: nMOSFET o niskim napięciu progowym

BSS138?

Filtr wyszukiwania w farnelu ma na liście napięcie progowe

http://goo.gl/ijVXF

Re: nMOSFET o niskim napięciu progowym
Hello Zbych,

Rzeczywiste napięcie jest sporo ponad 1V Ale i tak lepiej niz inne.
Dziwne tylko, ze jakiegos PDFa tego tranzystora widziałem ale z innymi
napięciami :(

Dzięki.

 RoMan
Re: nMOSFET o niskim napięciu progowym
W www.diodes.com (dawny Zetex) zaczynajB1% siEA% od Vgs(th)3D%1V (dla Vd=
s nawet  =

60V). MoBF%e coB6% podejdzie (kwestia rezystancji i rozmiarF3%w).
http://www.diodes.com/products/catalog/list.php?parent-id3D%32&page3D%0
WiEA%kszoB6%E6 oferty dostEA%pna w Digikey.

Ewentualnie przejrzaB3%bym Fairchild pod kB1%tem "Digital FET" (ale tu r=
aczej  =

niskie Vds).

-- =

Pozdrawiam
RobertP.

On Fri, 21 Jun 2013 13:08:47 +0200, RoMan Mandziejewicz  =

powyBF%ej
ciu
ETy maja

--

Re: nMOSFET o niskim napięciu progowym

Zobacz  nMOSFET  typu DMN5L06 , są w FARNELLu.
datasheet:
http://www.diodes.com/datasheets/ds30929.pdf

Re: nMOSFET o niskim napięciu progowym
Hello Stasiek_T,

Strzał w 10 - niższe napięcie i tańszy od BSS138 - dzięki.

 RoMan
Re: nMOSFET o niskim napięciu progowym

Seria PMF od NXP ma Vgs do 1V ale napięcia Uds kończą się chyba na 30V.
Kiedyś długo też szukałem i zdecydowałem się wreszcie na PDTC143Z, może
waro sprawdzić czy coś takiego da się u Ciebie zastosować.

--
AWa.

Re: nMOSFET o niskim napięciu progowym
Hello Andrzej,