mocowanie anteny ferrytowej

ostatnie pytanko z serii, ma Ktoś tu jakis patent na zamocowanie anteny
ferrytowej w obudowie plastikowej? takiego wałka, jak w radiach do fal
długich i średnich

Re: mocowanie anteny ferrytowej

Podejrzewam, że Apple może mieć.

Re: mocowanie anteny ferrytowej
Mam nadzieję, że lepszy niż mocowanie anteny UHF w ich telefonach :D

Re: mocowanie anteny ferrytowej

Mój stary poczciwy Jowita nie potrzebował patentów Apple.

Marek

Re: mocowanie anteny ferrytowej

Robią to gdzieś jeszcze? Nie robią. Widocznie dostali pozew od Apple.

Jarek

PS
Dzlaczego "mój stary", a nie "moja stara"?

Re: mocowanie anteny ferrytowej

Bo to jest ten stary radioodbiornik Jowita a nie ta stara radioodbiorniczka
Jowita.

Re: mocowanie anteny ferrytowej

Ale to tak nie działa. Mówimy "mój stary dell" i "moja stara toshiba"
(o komputerach) albo "mój stary mercedes" i "moja stara mazda" --
mawet mimo tego, że w oryginale Mercedes jest imieniem żeńskim,
a Mazda męskim.

Re: mocowanie anteny ferrytowej

No to się wszystko zgadza ;-).
Z Jowitą jak z Mercedesą.
Mój stary mercedes i mój stary Jowita.
P.G.

Re: mocowanie anteny ferrytowej

Nawiercasz ten wałek i wkładasz kołek rozporowy a od zewnątrz wkręt i
podkładka.

Re: mocowanie anteny ferrytowej
Są takie plastikowe uchwyty z gwóżdziem do mocowania kabli na tynku.
Wystarczy gwóźdź wbić z drugiej strony, przez PCB, albo zastąpić cienkim
wkrętem.

Re: mocowanie anteny ferrytowej
ale gdzie je dostać, na allegro nie mają?

Re: mocowanie anteny ferrytowej

Jak nie maja to na pewno nie istnieja. Zapominj o nich.

Tmek

Re: mocowanie anteny ferrytowej
Ja to kupowałem w jakimś markecie typu OBI czy Praktiker.

Site Timeline