Ostatnie pytania z Tranzystor.pl

Witam wszystkich, mógłbym was prosić o odpowiedz na poniższe pytania, jeżeli
możecie to najlepiej na forum http://tranzystor.pl (jest to 5 ostatnich
pytań zadanych na forum), prosiłbym też o skomentowanie tego forum (po
odpowiedzi na pytania), co
chcielibyście w nim zmienić ? co się wam podoba. Dziękuje.

Radio na lampach TURANDOT z fab... (0)kermit (1)  RT
Help! Chciałbym je przestroić na nowe pasmo UKF 87.5 - 108.0 Mhz a nie mam
nawet schematu:-( Pomocy!!!

Legalizacja na potrzeby ISO (1)Mert (2)  RT
Witam nie znalazłem innego pokoju dlatego pytam tu. Gdzie można
zalegalizować narzędzia dla elektronika takie jak miernik, oscyloskop ?
Legalizacja na potrzeby ISO, najlepiej w okolicach Krakowa.

Kompilator C dla AVR (1)Mert (2)  CY
Poszukuje firmy sprzedającej narzędzia do programowania w języku C
mikrokontrolerów AVR?

różnicowy regulator temperatury (1)Irex (1)  AN
Czy mógłby mi ktoś pomóc jestem początkującym elektronikiem i potrzebuję
schematu różnicowego regulatora temperatury. Jeśli by ktoś taki miał to
bardzo proszę o odpowiedz z góry dziękuje :)

Poszukuję mikro pasków klinowych (0)azah (1)  KU
Kupię paski klinowe o wymiarach (w mm!): śr wewn. 8-9 mm; szer. 0,8; gr. 0,7
lub okrągłe o podobnych wymiarach.

Site Timeline