Maszt w Gąbinie, zasilanie żarówki - Page 7

Re: Maszt w Gšbinie, zasilanie żarówki
Hello J,

Widzisz na zdjęciach stalową rurę w środku? Natomiast pod zdjęciem
masz jak wół: "Mast radiator insulated against ground"

Re: Maszt w Gšbinie, zasilanie żarówki

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1055835-90.html

"Maszt dlugofalowy w Gabinie takze byl uziemiony lecz nie w postawie
(byl pólfalowy) lecz posrodku (gdzies na 320tu metrach) i od tego
miejsca byl doprowadzony wewnatrz masztu specjalna rura izolowana od
masztu po drodze. Osobiscie ja dotykalem. Po tej rurze mozna bylo
doprowadzic inne kable antenowe. Widac na zdjeciach taki wygiety palak
odchodzacy od masztu jakis 5 metrów od dolnego izolatora."

Ja tam nie widze .. a moze i widze ?
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Maszt_radiowy_w_Konstantynowie.jpg

J.

Re: Maszt w G�binie, zasilanie şarówki
UC5%BCytkownik J.F. napisaC5%82:

Ja teC5%BC "rury" nie widzC4%99 - widzC4%99 koncentrycznC4%85 prowadn=
icC4%99 falowC4%85 wewnC4%85trz20%
masztu - czyli coC5%9B na ksztaC5%82t kabla koncentrycznego. WewnC4%99=
trzny przewC3%B3d20%
kabla jest przewodem gorC4%85cym i zasila gC3%B3rnC4%85 poC5%82C3%B3=
wkC4%99 dipola,zewnC4%99trzna20%
klatka tej prowadnicy jest uziemiona i podC5%82C4%85czona do konstrukcj=
i masztu.20%
Podejrzewam C5%BCe gdzieC5%9B w poC5%82owie dC5%82ugoC5%9Bci masztu =
gorC4%85cy przewC3%B3d wychodzi20%
na zewnC4%85trz i zasilaC5%82 transformator gamma... Bo to wszystko w c=
zasie20%
przeszC5%82ym niestety.

--20%
Darek

Re: Maszt w G?binie, zasilanie żarówki

Dla uscislenia
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Maszt_radiowy_w_Konstantynowie.jpg

pod tym zielonym krzakiem jakas taka rurka jest.
Czy to to, czy to moze jakas porecz na dzwigu to juz nie wiem.

Masz na mysli to z takimi gesto rozstawionymi okregami ?
Mnie to wyglada na drabinke, a drabina tam przeciez musi byc.

http://jerzyjedrzejkiewicz.webpark.pl/str01/galerie/rcn/rcn_01.html

Nawet jesli, to jest swietna okazja do uziemienia od piorunow.