LED UV - nie ma takiego?

szukam ledów UV o maksie w pobliżu 312 nm oraz takich mających maksa w
okolicach 350 nm (tak było by idealnie) ale nigdzie nie widzę, są jakieś
sklepy w których mają takie nietypowe ledy ?

Qbab

Re: LED UV - nie ma takiego?
Google nie dziala?
http://www.amecam.pl/produkty/diody-uv-led-k-29.html

Re: LED UV - nie ma takiego?

no działa ale 350 to jedno a 312 nm to druga długość której szukam i tej
już nigdzie nie widziałem. A potrzebuję bo wzbudzenie ma tam nastąpić :)
i normalna lampa się grzeje a chciałbym to utrzymać w niskiej
temperaturze i ledy wydawały mi się optymalne.

Re: LED UV - nie ma takiego?

Już kiedyś podawałem. Tu dostaniesz prawie wszystko co świeci, ale
niekoniecznie za 2.50 :-)

312 chyba nie mają, ale 310 jest, powinno mieć wystarczająco mocy na 312.

http://www.roithner-laser.com/led_deepuv.html