GSM jammer - Page 4

Re: GSM jammer

Jeżeli ekran będzie dobry, to połączenie GSM nie zadziała. Nie
próbowałem, choć po coś to robią i takie tapety muszą mieć zastosowanie.
  Od katastrof są przyciski a od wezwania pogotowia do jednego człowieka
na widowni jest obsługa z telefonem poza salą. Żaden problem. Nikt nie
ma obowiązku robić pomieszczeń przezroczystych dla fal radiowych a
zagłuszanie jest niedozwolone. Architekta nikt nie będzie ciągał do
odpowiedzialności za ekran i o to nie ma się co obawiać. Byle tylko
pozostałe wymogi bezpieczeństwa były zachowane - przyciski, zraszacze,
czujki dymu, odpowiednia ilość wyjść ewakuacyjnych itp. To jest wymagane
prawem.
Maciek

Re: GSM jammer
Jak ktos mieszka bliska granicy taj jak ja np to ma na stale wlaczony
reczny wybor sieci. Za duzo bym za roaming placil, biorac pod uwage ze w
chalupie mialem (przy wlaczonym automacie) czesto czeska siec, a do
granicy w linii prostej mam jakies 10 km. Z kolei przy wlaczonym recznym
wyborze plus potrafi mi trzymac do 10 km w glab Czech.

--
Marcin "Ahmed" Gala
m.gala(maupa)interia.pl

Tylko to jest dla ustalonych 10 terminali

Site Timeline