generator na 240MHz

Ale poczytałeś do końca? "Mogę sobie wyobrazić realizację scaloną ale w układzie dość odległym od Schmitta - bez pracy w nasyceniu."

OPAMP z dodatnim sprzężeniem zwrotnym, jeśli nie ma w strukturze zabezpieczeń przed wchodzeniem w nasycenie (diody kolektor-baza), jak najbardziej w nasyceniu będzie pracował.

RoMan Mandziejewicz pisze:

Fakt, kiedyś nawet sobie zrobiłem generator wzorcowy 1 MHz na ttl, przydawało się do skalowania odbiorników. SP6STZ

Reply to
SP6STZ

Ale do tego dodawało się 74121, żeby parzyste harmoniczne też generować...

Też :) Jako znaczniki do wobulatora również.