elektronika

ze mną pracuje, Chinka, rączęta jak łapy labradora. Jak słodko niesie zasilacz ;)

Udźwig ma może z 5kg. Najpierw przynosi laptopa i pcb, potem zasilacz i oscyloskop.

Czy warto zainwestować w okulary dwustrefowe żeby dobrze widzieć pcb i jednocześnie móc obcinać laski z biura?

Reply to
PiteR

IMO warto, coś trzeba mieć z życia ;-)

Włodek

Pamiętam laborkę na wydziale fizyki, gdzie na różne "fizyki" przychodziła cała polibuda, i raz była taka jedna, że na mierniku trudno się było skupić ;) Echh, młodość, wiosna (tyle że z małej litery ;)

Reply to
Dawid Rutkowski

Labrador łapy ma raczej spore, to skąd tak mały udźwig?? Pewnikiem jakaś gra półsłówek, acz nie czaję...

👉 a nie korci Cię by wykorzystać też i inne 👈 zmysły? :)

Okulary dwustrefowe są i tak wielce przydatne *poza tym*, natomiast nie łapię, po co ludziska szarpią się na "progresywne", duuużo droższe. A przecież i tak wykorzystuje się zazwyczaj albo samą "górę" (do dali), albo, w danym momencie, używa się sam "dół" (do /bliży/). Ktoś ma i takie, i siakie? I może po-zachwalać te progresywne, że coś-tam nie doceniam ich?

Reply to
jaNus

Takie kup

Zenek Kapelinder

Nie rwij dupy z własnej grupy. Z cholernie wielu powodów. Pamiętaj, ostrzegałem.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

jaNus pisze tak:

dobre :D

korci :)

Wczoraj zakręcony coś robiłem przy pcb a szedł Sam On. Zamiast monin powiedziałem haj. Dobrze, że nie haj mejt ;)

Reply to
PiteR

W dniu 17.11.2019 o 13:09, PiteR pisze:

Hej, PiteRze, jakie Ty masz ustawione kodowanie? Przestaw na Unicode, i zerknij ponownie w Tamtego posta, w Unicode widać więcej!

Jaki znowu "Sam On"?? Prze-tęczowałeś się, za facetem tak ślepisz?

No i co, mam teraz szukać słownika, rosssmówek polsko-chińskich? Co znaczą te słowa (*wytłuszczone* przeze mnie)...

Reply to
jaNus

W dniu niedziela, 17 listopada 2019 11:31:25 UTC+1 użytkownik jaNus napisał:

Labrador, a nie tygrys przecież - jak na człowieka rozmiar nieduży.

@PiteR: a pozostałe gabaryty jakie? I Chinka oryginalna (ew. tajwańska, ale nie "podróba" ;) czy jakaś inba manga? Podobno Azjatki mają w poprzek...

Reply to
Dawid Rutkowski

W dniu niedziela, 17 listopada 2019 13:32:39 UTC+1 użytkownik jaNus napisał:

Przecież to rozmówki polsko-funciackie, a nie polsko-yuanowe :P Nie wiem, czy PiteR w Lądku na spłatę kredytu zarabia (czy też już zarobił) czy w jakiejś mniejszej dziurze, ale w UK już dawno nie jest snieżnobiało - jak już u mnie w DC nie jest to co dopiero tam. A ja z szeryfem jestem "na Ty", więc już nie muszę "monin", może być "haj" ;>

Reply to
Dawid Rutkowski

No i jeszcze tytuł wątku - ale rzeczywiście do wyboru jest tylko zdrobnienie - choć akurat w tym wypadku może być adekwatne.

Reply to
Dawid Rutkowski

Ostrzegają już na pierwszym roku - prodziekan Jakubiak nam mówił: "Jak tu studiowałem i chodziło się na imprezy, np. do Stodoły, to nie było nic gorszego niż jak przychodzili chłopak z dziewczyną i oboje byli z tego samego wydziału". Odpowiedzią był głos z sali: "Nadal tak jest." Szczęśliwie na moim roku nie było czego szukać - ale na następnym były takie 3 (na 600 przyjmowanych na rok osobników gatunku ludzkiego - w tym ok. 1/30 z chromosomami XX) że proszę wstać...

Reply to
Dawid Rutkowski

W dniu 17.11.2019 o 19:44, Dawid Rutkowski pisze:

/elektro(kitaje/ni)czka/ — czyli:

/elektro(kitaje)czka/ /elektro(ni)czka/

Reply to
jaNus

W dniu niedziela, 17 listopada 2019 20:00:01 UTC+1 użytkownik jaNus napisał:

Elektroczka mi się podoba :) Tak w stylu zza wschodniej granicy - a i tam ciekawe elektroczki można spotkać. Niestety - wszystko, co ze wschodu, najbliższego czy dalekiego, to jednak tylko przez okulary - krętek blady to nie jest mila pamiątka :(

Reply to
Dawid Rutkowski

Pierwszy rok to dzieciarnia, ja miałem na myśli oskarżenie o molestowanie seksualne w miejscu pracy. Gdzieniegdzie podchodzi się do tego całkiem poważnie.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

Tak... to jest ten przypadek, gdzie wystarczy pomówienie. Brak dowodów nie przeszkadza, dowody na niewinność też nie.

Reply to
Queequeg

W dniu 2019-11-17 o 01:48, PiteR pisze:

A pracujecie w Polsce? Bo ja słyszałem że w Polsce nie ma Chińczyków. I Chinek.

Reply to
robot

Ja na architekturze miałem raj w tej kwestii.

Reply to
robot

Dobrze, że nie lutownicę.

Queequeg

Z punktu widzenia korporacji lepiej gościa prewencyjnie zwolnić, zawsze będzie "zamieszany w kradzież zegarka".

To jest jak ze słynną jednodolarową aukcją z Teorii Gier: jedyny sposób, by wygrać, to nie przystąpić do gry. Co nie jest takie bardzo trudne, na świecie jest jakieś 3.8 miliarda kobiet (i rośnie). W tym jakieś 4 tysiące "tych jednych na milion".

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski