Elektroda jeszcze raz ! - Page 6

Re: Elektroda jeszcze raz !
Hello zlotowinfo,

A dlaczego? To dobre ćwiczenie, nie pozwalajace na wpadanie we wtórny
analfabetyzm. Poza tym - nadal jest przycisk Pisownia - skoro w
kontekście Elektrody piszemy.

Re: Elektroda jeszcze raz !

Bo pokazuje ci błędy które robisz? Ciebie drażnią czerwone podkreślenia,
a innych tak samo szczypią w oczy błędy ortograficzne, które słownik
próbował ci zasygnalizować. Czytanie orta budzi irytację bo zamiast
skupić się na treści, mimowolnie skupia się uwagę na brzydocie tego wyrazu.

Re: Elektroda jeszcze raz !
Ja mam jeszcze ten problem z "ortami", że przerywają mi "pipeline"
czytania - sprawiają, że czytam kilka razy wolniej - tak jakbym słuchał
kogoś kto strasznie bełkocze. Muszę podjąć dodatkowy wysiłek w
zrozumienie przekazu, więc bełkoczący osobnik musi mieć naprawdę dobry
powód, żebym to zrobił. (Np K nie wrzuciłem do KF, ale pomijam jego
"twórczość" bo mi szkoda czasu na powolną analizę.)

Re: Elektroda jeszcze raz !
In the darkest hour on Thu, 19 Apr 2012 08:37:36 +0200,

I tak powinny postępować wszystkie osoby z objawami dyslekcji¹.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:217B ]
[ 09:46:10 user up 13143 days, 21:41,  1 user, load average: 0.69, 0.81, 0.99 ]

Re: Elektroda jeszcze raz !

Wszyscy czepiają się tej nieszczęsnej pisowni - jest ważna, bo pozwala
dobrze działać wyszukiwarce i w miarę łatwo słownikiem sprawdzić, czy
nie ma jakichś rażących błędów, ale to nie tylko o nią chodzi. Dla
mnie ważniejsza jest poprawność gramatyczno-logiczna wypowiedzi. O ile
jakiś błąd w pisowni mogę sobie "w locie" skorygować, o tyle
niepoprawna konstrukcja zdań znacznie utrudnia zrozumienie tekstu, a
nie da się jej sprawdzić automatem.

Re: Elektroda jeszcze raz !

Nietypowy szyk zdania ciekawym może być, hmm ;)

Re: Elektroda jeszcze raz !

"Zamknij się Yoda i żryj tego tosta" :-P

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID: snipped-for-privacy@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Aż musiałem wyguglać o czym mowa... dobree :)

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

Ortografia jest waýna ze wzglćdu na wyszukiwania!

Re: Elektroda jeszcze raz !

Tak zwlaszcza na elektrodzie ta wyszukiwarka to popis talentu programisty !

Rozumiem ze pisanie w innych jezykach czy dialektach niz urzedowy tez na
tym pseudoforum jest zakazane ?

Re: Elektroda jeszcze raz !
Hello Artur,

I znowy kaýesz szukaă po nagůówkach... :P

Re: Elektroda jeszcze raz !

http://www.youtube.com/watch?v=VZWjfThL7Zg&feature=relmfu

Re: Elektroda jeszcze raz !
In the darkest hour on Thu, 19 Apr 2012 11:19:43 +0200,

To bardzo dobre do tego i niedoceniane miejsce. ;)

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
[ 08:01:21 user up 13144 days, 19:56,  1 user, load average: 0.56, 0.71, 0.97 ]

Re: Elektroda jeszcze raz !

I dobrze że Cie zjebali na funty. Elektroda według mnie to dno. Ale punkt o
poprawnej pisowni potrzebny.

Re: Elektroda jeszcze raz !

zle trafiłeś, najlepsza metoda to proponuje zawierać uwagę w pisanych
wypowiedziach w przypadku intensywnej moderacji "przenosimy dyskusje na
inne normalne forum"

tak jebniętego forum nie ma na całym świecie

znikające bez śladu wpisy to ostatnio norma, nawet żadnej adnotacji co
gdzie i dlaczego wycięto

Re: Elektroda jeszcze raz !
Nie panikuj, każda okazja jest dobra by się nauczyć w miarę poprawnie
pisać, skoro podstawówka nie nauczyła. Powinieneś chyba podziękować za
darmową lekcję :)
Na końcu zdania przed kropką robisz też spację?

--

Re: Elektroda jeszcze raz !

Kolega widzę ma silne predyspozycje na moderatora.
Po ostatniej mojej dyskusji tutaj n.t. elektrody, to juĹź nawet
nie chce mi się odzywać, bo postanowiłem w miarę możliwości po prostu
olewać
te akty głupoty , które się tam czasem odbywają.
Zabyt sobie cenię UŻYTKOWNIKÓW elektrody, żeby z niej rezygnować z powody
sposobu moderowania rodem z Korei Płn.

Ale - wcześniej czy później komuś starczy chęci i czasu, żeby zrobić
poważną
konkurencję
(żałuję, ża sam nie mogę sobie na to pozwolić z braku czasu).
Może wtedy Gulson pójdzie po rozum do głowy. Czego bym życzył.

Re: Elektroda jeszcze raz !

Użyczę 10 Mbit swojego wydmuchu. Komputer jest, dysk się znajdzie, router ma
wifi i 4 złącza, więc gdyby co - fizycznie dam komputer, jaki dysk potrzeba,
by to zmieścić?

Nie znam człowieka, nie mialem konfliktu, za mało wiem, żeby się
wypowiedzieć...

Re: Elektroda jeszcze raz !

gdybym miał zdolności humanistyczne poszedł bym na polonistykę a
ponieważ poszedłem do zawodówki to jestem elektrykiem, z polskiego
miałem mierny na świadectwie co nie oznacza że mam duże doświadczenie
zawodowe dziedzinach związanych z tematyką forum elektroda

i teraz za friko chce się dzielić wiedzą a jakiś kretyn kasuje post bo
zacząłem z małej litery i nie postawiłem przecinka

czy to jest normalne - ? w polsce wszystko co stoi na głowie jest
traktowane jako normalne

co do nauki to gdybym chciał się uczyć poszedł bym na studia

Re: Elektroda jeszcze raz !
Hello tryton,

Ale po co tak piszesz? komu robisz na złość, nie używając wielkiej
litery na początku zdania i kropki na końcu? Nam czy sobie?

Dla mnie takie pisanie oznacza, że nie mogę traktować Ciebie powaznie,
bo mnie nie szanujesz. Podanie o pracę też tak napiszesz?