Dev Kit z Linuksem

Prosze bardzo :

jest z czego wybierac a ceny od 50zl jak dobrze poszukasz uzywanego sprzetu.

Reply to
::

Pan Łukasz Góralczyk napisał:

Z doświadczenia mogę z czystym sumieniem polecić

Warunki wszystkie spełnia z nawiązką, dokumentacja jest online

-- wyjątkowo udana konstrukcja. Możne nie najtańsza, ale mieści się w budżecie. Zamawia się online, przychodzi w dwa dni FedExem. FedEx dość drogi jest, dobrze zatem pomyśleć chwilę i kupić od razu jakieś dodatki, przynajmniej kartę ZigBee z RTC i interfejsem SD/MMC.

Reply to
Jarosław Sokołowski

Witam,

Czy ktoś z grupowiczów mógłby polecić jakiś tani (<700 PLN) developement kit na którym można uruchomić, w celach szkoleniowych, Linuksa?

Czego potrzebuję:

  • ethernet
  • serial
  • parę wejść/wyjść IO (podłączenie diody)
  • I2C (opcjonalnie)
  • dobra książka do tego
  • fajnie gdyby był jakiś interfejs do debugowania

Procesor raczej z rodziny ARM, pamięć - tyle żeby tylko uruchomć i się "pobawić".

Na razie zacząłem poszukiwnia, tymczasem znajduję same droższe zestawy. Na teraz odpada zabawa z routerem czy pda.

Dzięki i pozdrawiam, Łukasz.

Reply to
Łukasz Góralczyk

gumstix.com

W zaleznosci co chcesz to se wybierzesz kita. Ja wzialem z LCD i touchpanelem - sam nie wiem po co ;-)

Reply to
Jerry1111
[ciach]

Dzięki za linki :) . Powinienem coś wybrać.

Reply to
Łukasz Góralczyk

Łukasz Góralczyk pisze:

Możesz też zerknąć tutaj:

w ofercie kilka zestawów z Linuxem i ARM9.

pzdr Elektrolot

Reply to
Elektrolot