czujnik poziomu cieczy

witam

Padł mi w aucie czujnik poziomu cieczy chłodzącej(na 99%). nowy kosztuje
dużo, przynajmniej w porównaniu do ceny auta. co wiecej niewiem na 100%
czy właśnie on jest walnięty ( raz działa raz nie) niemniej jednak ze
schematu i pomiarów wyznaczyłem coś takiego:
3 kable:

plus - po stacyjce
minus - masa
kabel na lampkę "brak płynu" którą zaświeca podanie minusa.

Tak wiec gdybym miał jakiś inny czujnik to podłącze go na pajaką +distal
i albo zostawie na stałe albo przekonam sie na 100% co padło.

Ciecz chłodząca nie przewodzi, albo słabo przewodzi. na tyle słabo ze
nie potrafie zrobić układu który (po zalaniu) klapnie mi przekaźnikiem.
czy są może jakieś gotowe rozwiazania takich czujników? Wolałbym zeby
nie był mechaniczny (typu ruchomy spławik) bo na nierównościach będzie
wykazywał brak...

dzieki

ToMasz

Re: czujnik poziomu cieczy

Z 10 rodzajow. I w tym caly problem :-)

J.

Re: czujnik poziomu cieczy

Ile wołają za nowy?

Przejdź się po schrotach, to znajdziesz taniej.

--
DJ