UV led - Page 2

Re: UV led
Hej Alex

Dejligt at du fik det til at virke.

Måske lidt billeder og tegninger af projektet
kunne være intressant for nogle.

Max

Re: UV led

hej Max
ja jeg er noget forE6%ldet ,sE5% jeg har ikke muligheder for at lE6%gge
billeder osv
ja ved faktisk dE5%rlig hvordan man gF8%r  :)
alex

Re: UV led
jeg kiggede lidt pE5% printere idag, og opdagede at der ikke er sE6%lgere
som kan sige noget fornuftigt ..
sE5% kom jeg til at tE6%nke pE5%... jeg har en projektor og printet kan
mE5%ske belyses af denne, mE5%ske gE5%r der en time ,men hvis nu man fE5%r =
et
godt aftryk.. for her er det jo layout der gE5%r direkte pE5%
printet ,uden printer transparanter osv.. slog mig ogsE5% , kunne man
mon bruge en laptop skE6%rm hvor man sendte uv lys gennem.. kontrasten
og spredningen af lys kan vE6%re problemet.. man kunne jo prF8%ve med en
billig digital fotoramme..
Er der nogen som har prF8%vet noget i denne retning,som kan fortE6%lle at
det bare ikke duer ???
alex

Site Timeline