Trykknapper i stål søges.

Hej,
Jeg skal bruge 2 knapper i stål i stil med:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID39%272
Hvor kan jeg købe nogle flotte knapper i Københavnsområdet eller på nettet?

Mvh
Peter

Re: Trykknapper i stål søges.
Hej Peter

nettet?

Kik på http://www.bulgin.co.uk/ under switches, der er masser af
flotte metal switche, hvis der er nogle der passer dig og du har lyst
til at betale prisen for dem, ja så forhandles de af Elfa, RS og Farnell.

Mvh Max

Re: Trykknapper i stål søges.
Hej Max
Ja, jeg har godt set dem på RS' hjemmeside, men man kan jo ikke linke
direkte til deres produkter da de bruger session-id's. Men jeg synes det er
lidt pebret med 60+kr pr. knap, så jeg håbede man kunne få noget i samme
stil som bare ikke var vandalsikret og dermed lidt billigere.

Mvh
Peter

Re: Trykknapper i stål søges.
Hej Peter

er

Du skal ikke regne med at finde noget i stål billigere. Men måske kan
du finde noget brugt fra skrottet udstyr,

Mvh Max

Re: Trykknapper i stål søges.
Det var da ærgeligt, jeg ved ikke helt hvor jeg skal lede efter noget
skrottet udstyr der kunne tænkes at have nogle flotte knapper. Ellers må jeg
jo bare bøje mig og købe dem hos RS, det er jo trods alt kun 2 jeg skal
bruge, så det kan jo dårligt betale sig at bruge flere timer på at søge.

Mvh
Peter

Re: Trykknapper i stål søges.
Hej Peter

jeg

Prøv at sende mig en mail, fjern "invalid"

Mvh Max

Re: Trykknapper i stål søges.

Jeg er på udkig efter sådan nogle her (den nederste):
http://www.bulgin.co.uk/PDFs/CatNo80/Page_163_2003_Cat.pdf
her i landet. Jeg kan ikke finde den hos hverken ELFA eller RS-components.
Nogle forslag til, hvor den kan skaffes?

Evt. kan vi slå os sammen om bestilling Peter.

VH
Jakob

Re: Trykknapper i stål søges.
Hej Jakob
Ja, men det kommer lidt an på forskelligt, man kan jo købe direkte fra RS
ude i Nordvest, men de ser ellers lækre ud i de knapper du linker til, jeg
vil helst ikke tænke på hvad de koster taget i betragtning hvad deres
normale knapper koster. Men skriv endeligt hvis du finder en forhandler,
hvis de ikke er alt for dyre, så kunne det være det var sådan nogle man
skulle hoppe på.

Mvh
Peter

Re: Trykknapper i stål søges.
Farnell.
Fundet: http://www.elfa.se/elfa/produkter/dk/4529.htm
De er rigtigt fede, men de er godt nok dyre synes jeg, især de blå.

Mvh
Peter

Site Timeline