Søges: reparatør til walkie talkie

Hej NG
Jeg har et problem med min walkietalkie - en håndfidus der sender på 155mhz.
Den bliver brugt på elgjagt i sverige på meget store områder hvor
radiokontakt er nødvendig.
Jeg kan høre hvad de andre siger, men de kan ikke høre mig, på nær hvis de
slår pilottonen fra på deres walkier, men det er ikke alle der kan det - så
det virker som om den ikke sender pilottonen med ud...?

Nogen der har erfaring med walkier/har udstyr til at lave dem - eller kender
nogen ???

mvh.
Hans

Re: Søges: reparatør til walkie talkie
tak fat i Knud hos Ilskov radio/TV.

Han klarer alt inden for FM og AM sendere og modtagere.

mvh Per

Re: Søges : reparatør til walkie talkie

Alternativt, prøv, dk.fritid.hamradio....

Re: Søges: reparatør til walkie talkie
155mhz.

kender

Du kan starte med at skrive hvad det er for en radio, det kan jo være at der
bare skal tændes for tonen.

--
Hilsen
   Peter N Petersen