Pulsfaste kondensatorer ?

Der findes et utal af forskellige typer af pulsfaste kondensatorer,
f.eks.:

KP/MKP
KP
FKP1
376KP
MKP 10

o.s.v....

Kan de bruges i flæng i TV og monitorer eller er der nogen som er at
foretrække frem for andre ?

mvh
/Jens

Re: Pulsfaste kondensatorer ?

De typebetegnelser du nævner der er vist alle OK for pulsstrømme.

Er der ikke bare tale om forskellige leverandørers typebetegnelser.?
Jeg tror at det er.  Så mit svar er: ja.

FKP mener jeg er brugt af Wima.

Du skal bruge kondensatorer men folie: "metaliseret polypropylen".
Hvis du finder det udtryk i databladet mener jeg at du er på sikker grund.

Bruges bla. i SMPS.

http://www.wima.com /
http://www.google.com/search?as_q=&num30%&hl=en&ie=UTF-8&oe=UTF-8&btnG=Google+Search&as_epq=metalized+polypropylene&as_oq=&as_eq=&lr=&as_ft=i&as_filetype=&as_qdr=all&as_occt=any&as_dt=i&as_sitesearch=&safe=images

Mvh. Jørgen

Site Timeline