Test af SMD kondensatorer ?

Hi,

Hvordan tester man SMD kondensatorer f.eks i en kreds ?

Mvh,

Dusan

Reply to
sukovic

Har man penge, så

deter en LCR måler etc

Christen

Reply to
Christen Fihl

Christen Fihl skrev:

Men hvordan klarer dette instrument "Guardingen", som jeg har anvendt i forbindelse med et andet lcr meter ?.

Guardingen er for, at man kan måle korrekt inline. Ellers passer målingen ikke.

Reply to
Erik Jakobsen

Ved ikke, jeg har også selv kun "et andet lcr meter" ;-) Var dog ved at overveje denne først

Christen

Reply to
Christen Fihl

Jeg har den ogs=E5, en EXTECH RC100, men den er totalt up=E5lideligt til at m=E5le, kondesatorer, til geng=E6ld med modstande virker den fint.

Mvh, Dusan

Reply to
sukovic