Original JK07 haves, men...

Hej allesammen

Jeg har en JK07 i usamlet og original stand helt ind til den stump loddetin
som ligger inde i kassen..
Kan sådan en fætter sælges og hvad bør jeg tage for den ?

Hvad bruges den i øvrigt til ?

Mvh
Benjamin

Re: Original JK07 haves, men...
Hej Benjamin,

Sikkert, men gør det i dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej

Det er en 2-tone dekoder baseret på XR2567 (dual PLL-tonedekoder).
Men det står vel i vejledningen der må være med hvis kittet er komplet ?

Med det efternavn du har burde du vel også vide det ;)

--
Venlig hilsen,
Søren

Ja, det er jo i høj grad et efternavn der huskes med glæde af alle
hjemmefuskere ;o)
MVH
Ebbe

Re: Original JK07 haves, men...

Er du i fammilie med Soelberg familien der startede Jostykits i 80erne ?

Re: Original JK07 haves, men...

Det tror jeg ikke at Ebbe er.....

Re: Original JK07 haves, men...

--------klip-------------------
Mon du ikke mener Jan Soelberg, og før 1970 ?
Jeg kan ikke huske hvornår det var at Jan Soelberg faldt ned med sin
helikopter, men det kan godt havde været i 80erne.

/Hans

Re: Original JK07 haves, men...

Tæt på det var i 1991 http://www.pcfirma.com/firmapro.htm

/carsten

Re: Original JK07 haves, men...
Hej Claus,

Jeg tvivler, så ville Benjamin nok ikke have spurgt.

Det er i øvrigt et ret udbredt navn. JS havde vist kun en datter (som
arbejdede for farmand dengang han havde Circuit Design).

--
Venlig hilsen,
Søren