Omformer fra DIN- til phono -stik

Jeg skal lave en omformerledning fra DIN til phono så jeg kan forbinde
en ny grammofon til en gammel B&O radio.

Hvis man numererer benene således på hanstikket set udefra (altså ikke
fra fra loddesiden):

           .(3)
    .(2)      .(4)

.(1)              .(5)

hvilke ben skal så være højre og venstre kanal til grammofonen?

Det hanstik jeg taler om, er altså det der skal stikkes i
grammofonindgangen på radioen.

Alex

Re: Omformer fra DIN- til phono -stik

http://www.hardwarebook.net/connector/av/dinaudio.html

Mvh.

Re: Omformer fra DIN- til phono -stik
On Wed, 16 Jun 2004 13:23:15 +0200, "Uffe Ravn"

mange tak

det er en rigtig informativ side

alex

Re: Omformer fra DIN- til phono -stik

Http://hardwarebook.net er det jeg kalder et guldlink.

Og hvis du ikke kan huske det talter du blot hwb i googel og i feel lucky.

Mvh.

Site Timeline