PC-skærmudgang til Phono/scart-stik

Er det muligt at konvertere det almindelige skærmstik til phono eller scartstik. Ville godt undgå at sætte et kort med TV-out mulighed, da der ikke er plads til det.

Jørgen

Reply to
<mig

skrev i en meddelelse news:41020d5d$0$189$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

Jeg ved ikke om dette kan hjælpe, har ikke prøvet selv, blot "fisket" link her fra gruppen tidligere.

GL Ebbe

Reply to
Ebbe

Ved du om denne PS-converter også kan bruges til PC.

Jørgen

"Ebbe" skrev i en meddelelse news:410219d8$0$264$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

Reply to
<mig

skrev i en meddelelse news:4102d8dd$0$160$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

Avs, der fik du mig :o) Jeg må tilstå, at det aner jeg ikke, men jeg tvivler, da den er bygget til en playstation. Det ka' være der er en der er klogere end mig her. ( det skulle ikke undre mig om der er helt op til flere, hihi )

MVH Ebbe

Reply to
Ebbe

skrev i en meddelelse news:4102d8dd$0$160$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

Tror jeg bestemt ikke... til 49 kr så er det kun stikkende.. regner nu også med at playstationen bruger RGB eller composite signal ! (hvorfor skulle man lave det anderleddes?)

Kasper

Reply to
Repzak

Det kan den ikke.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.
Reply to
Sune Salminen

Ja, det er det. Hvilket grafikkort har du?

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk