din stik på vdo navigation

hejsa har mistet mit strøm stik i forbindelse med jeg skulle afmonter min vdo navi. nogen der kender en side så man kan se hvilke ben der er til hvad??

mener at ha set en side med din/iso forbindelesr men kan ikke huske adr. nogen der kan hjælpe??

--
Mvh. Søren Poulsen
smeden36@mail.dk

"søren poulsen" skrev i en meddelelse news:3f476fe3$0$24696$ snipped-for-privacy@dread14.news.tele.dk...

Hvilken model, måske jeg har en vejledning liggende på mit arbejde (har monteret lidt vdo)

Morten

Reply to
Morten Larsen

"Morten Larsen" skrev i en meddelelse news:3f478503$0$13181$ snipped-for-privacy@dread15.news.tele.dk...

en ms5000 kan se i manualen hvilke ben der der skal ha +12v og gnd men kender ikke vejen rundt fra A1-A8 i stikket man kan vel bruge et stik fra en bilradio evt og selv sætte sikringer på ledningerne? svar gerne via mail da jeg ikke er hjemme før fredag/lørdag

--
Mvh. Søren Poulsen
smeden36@mail.dk