Manual til Tek-502/A scop

Hej !

Jeg ved ikke om dette er det rigtige sted at spørge, men jeg skal bruge en manual til et Tektronix 502/A scop.. eller rettere sagt info om de spændinger der skal på CRT'et... det er en 13-pins-sokkel der er på det.

Jeg har fundet ud af gløden, den er på de 2 ben på hver side af spaceren, og er på 6.3 volt. nu mangler jeg bare info på spændingerne til de forskellige gitre osv.

Håber nogen kan hjælpe !

/ Per

Per Jensen