LIA CS 030286

Jeg har en 20-benet IC med påskriften "LIA CS 030286". Hvad er det for en
størrelse?

/steen

Re: LIA CS 030286
Har du flere oplysninger fra denne IC ?

Hvilket apparat sidder den i ? Model med mere ?

Hvilken position har den på dit print ( IC1 eller IC2 ......) ?

Hvem har lavet den kreds? ( hvis du kan se det )

De bedste hilsner

Re: LIA CS 030286

Næh :-)

Den sidder ikke i noget apparat, og det har den formodentlig aldrig gjort.
Den ligger på mit skrivebord.

Den sidder ikke på noget print.

Jeg tror jeg forestillede mig, at det var nogen, der hed LIA. Helt nøjagtigt
står det sådan her på den:

LIA CS
030286

Den er sort, 7 mm bred, 24 mm lang, med 10 ben på hver side.

/steen

Re: LIA CS 030286
Hej Steen,

Skub til den, så den ryger ned bag bordet, så er det problem løst ;)
En enkeltstående kreds man ikke kender (eller kender formålet med) er
sjældent værd at bruge tid på.

--
Venlig hilsen,
Søren