K: Solid state, 3-30VDC / 250VAC ca.3-5A

Hej Alle.

Ved ikke om dette er markedsgruppen til komponenter ?!
Men jeg savner 1 stk af subj.
-Bo Andersen-

Ved direkte mail fjern '_no_spam'

Re: Solid state, 3-30VDC / 250VAC ca.3-5A

Jamen, du har ret, men derfor har jeg muligvis sådan en fætter alligevel, 10
amp.
Jeg ville have skrevet til dig, men der måtte jeg godt nok opgive.
Som jeg forstår det, så er der overhovedet ikke noget navn på, når jeg
fjerner, hvad du skriver.

Erling

Re: K: Solid state, 3-30VDC / 250VAC ca.3-5A

Hvor svært kan det være  ? :

Der er yderligere hjælp at hente her :

http://www.usenet.dk/grupper.pl
og