Købe komponenter på det " grå " marked !

Hej NG

Jeg skal desperat brug nogle displays CA25-12EWA fra Kingbright.

Er der nogen her der har gode erfaringer med at få varer fra alternative
leverandører, altså hvor man får varen til rette tid og til den aftalte pris
?

Jeg har kigget på PartMiner.com, og de ser da meget pålidelige ud, meeen
.........Jeg har aldrig købt hos disse udbydere før, så jeg er lidt
skeptisk.

Håber der er nogen der kan hjælpe!

Mvh.

Esben

Re: Købe komponenter på det " grå " marked !

Det er ikke noget problem, partminer er gode nok, ligesom mange andre.

Men hvor mange skal du bruge af disse displays?
Re: Købe komponenter på det " grå " marked !
Jeg skal bruge 50-100 stk. alt efter pris og leveringstid ( gerne på 5-10
dage ).