alternative komponenter

Hvor kan man finde alternative komponenter? F.eks. hvis man har en transistor 2N3904, men vil finde en som er bedre, er der et sted på nettet hvor man kan søge efter specifikationer og sammenligne komponenter?

--
Med venlig hilsen/Best regards
Michael Petersen

Tak for det, der kan jeg nok bruge mange timer :) Den eneste funktion de ikke har, som jeg godt kunne tænke mig var, at man kunne sammenligne (på 1 side) f.eks. 3 komponenter fra 3 forskellige producenter.

-- Med venlig hilsen/Best regards Michael Petersen

nettet

Reply to
Michael Petersen