JVC video laver brokker

jeg er den heldige ejer af en Jvc video og en 2 års dreng
på et tidspunkt havde de samme aktions højde. nu er det kun drengen der
virker.

når jeg sætter strøm på videoen og putter en kasette i æder den kasetten og
går i standby mode.

Videoen hedder JVC HR-J285

trykker jeg nu på ON blinker den fire gange til mig tre langsomme og en
hurtig
alle andre knapper bortset fra stop giver tre ens blink
ved tryk på stop spytter den kasetten ud til mig igen

Er der nogen mulighed for at genoplive dyret?
Hvordan?

Re: JVC video laver brokker

 :) dårlig kombination

Åben videon og kig efter om der ikke skulle lige 1/2 Kilo kiks eller en
lejetøjsbil i den...

 Vend derefter tilbage med seneste nyt...

 Jesper....

Site Timeline