JVC video laver brokker

jeg er den heldige ejer af en Jvc video og en 2 års dreng på et tidspunkt havde de samme aktions højde. nu er det kun drengen der virker.

når jeg sætter strøm på videoen og putter en kasette i æder den kasetten og går i standby mode.

Videoen hedder JVC HR-J285

trykker jeg nu på ON blinker den fire gange til mig tre langsomme og en hurtig alle andre knapper bortset fra stop giver tre ens blink ved tryk på stop spytter den kasetten ud til mig igen

Er der nogen mulighed for at genoplive dyret? Hvordan?

Reply to
underviser

:) dårlig kombination

Åben videon og kig efter om der ikke skulle lige 1/2 Kilo kiks eller en lejetøjsbil i den...

Vend derefter tilbage med seneste nyt...

Jesper....

Reply to
Jesper Godsk Nielsen