Hjælp med Takt- und Impulsgenerator TIG 7000 fra ELV.

Davs i stuen !

Jeg sidder med en gammelt Takt & Impulsgenerator, det var en konstruktion i det tyske ELV-magasin i 1983.

Den virker ikke som hensigten, så jeg mangler noget diagrammer og artikel omkring den, den er lidt indviklet i knapperne (jeg er ikke god til tysk)

Er der nogen der ligger inde med atiklen i dette blad, og evt. gider at scanne den til mig ??

Navn:/Dato:/Side: Takt- und Impulsgenerator TIG 7000 29/1983 49

På forhånd tak, Per.

Reply to
Per Jensen

Hvad skal det nytte, hvis du ikke er god til tysk?

--Michael

Per Jensen wrote:

Reply to
Michael Holm

Michael Holm skriblede:

Jeg får en ven til at oversætte det. det vigtigste er diagrammet, ud fra det kan jeg jo se hvad der foregår !

// Per.

Reply to
Per Jensen

"Per Jensen" skrev i en meddelelse

Hej Per

Hvis ikke du har heldet med dig ,så kan du finde en bygge artikel i Ny Elektronik , de kørte en serie med ELV byggesæt en gang i firserne (1984 til 85 tror jeg nok) dit bibliotek skulle have dem i magasinet ,det har de da her i odense så ned og kig :)

--
  Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen