Hjælp med Takt- und Impulsgenerator TIG 7000 fra ELV.

Davs i stuen !

Jeg sidder med en gammelt Takt & Impulsgenerator, det var en konstruktion i
det tyske ELV-magasin i 1983.

Den virker ikke som hensigten, så jeg mangler noget diagrammer og artikel
omkring den, den er lidt indviklet i knapperne (jeg er ikke god til tysk)

Er der nogen der ligger inde med atiklen i dette blad, og evt. gider at
scanne den til mig ??

Navn:/Dato:/Side:
      Takt- und Impulsgenerator TIG 7000 29/1983 49

På forhånd tak, Per.

Re: Hjælp med Takt- und Impulsgenerator TIG 7000 fra ELV.
Hvad skal det nytte, hvis du ikke er god til tysk?

--Michael

Re: Hjælp med Takt- und Impulsgenerator TIG 7000 fra ELV.
Michael Holm skriblede:

Jeg får en ven til at oversætte det. det vigtigste er diagrammet, ud fra det
kan jeg jo se hvad der foregår !

// Per.

Re: Hjælp med Takt- und Impulsgenerator TIG 7000 fra ELV.

Hej Per

Hvis ikke du har heldet med dig ,så kan du finde en
bygge artikel i Ny Elektronik , de kørte en serie med
ELV byggesæt en gang i firserne (1984 til 85 tror jeg nok)
dit bibliotek skulle have dem i magasinet ,det har de da
her i odense
så ned og kig :)

--
  Venlig Hilsen