Handel med ELV

Vær opmærksom på at

ikke kan håndtere de nye danske VISA kort (dem med chip). Firmaet kan ikke forstå at mit kort først udløber i

2012. Jeg har både fået mail om at min laboratoriestrømforsyning er sendt og har efterfølgende fået et par mails om at mit VISA kort må været forkert. PBS har kontaktet firmaet på mini vegne.

Mvh Peter Jensen

Reply to
Peter Jensen

Hej Peter,

Ahaaa, så er det måske derfor at jeg har brugt sammenlagt 12..15 timer på en ellers simpel fornyelse af et af mine domæner - jeg har ellers været ved at flå roen af den stakkels amerikaner i den anden ende af mailen ;-/ (Det er også på et chipkort med udløb i 2012).

Længe leve det papirløse samfund... NOT !

Tak for oplysningen, det er trods alt rart at kende grunden :)

--
Venlig hilsen,
Søren

Hej

Det skyldes at de danske banker har været så geniale at lave Chip kort (som de eneste !) med så lang udløbsdato f.eks. er et udenlansk chip kort leveret med samme udløbs dato som de gamle her hjemme plejer at være .. jeg opdagede dette da jeg blev nægtet køb hos en leverandør i tyskland pga. dette jeg måtte fandme ringe til PBS og lort og lagkage for at få dem til at ringe ned og overbevise IKKE KUN min leverandør men også deres BANK !!!

Store idioter til bankmænd her i DK der har fundet på sådan noget pis !

/Madsen

Reply to
Lasse Madsen

Lasse Madsen skriver:

Neeej, de vil bare have færre udgifter. Mit chipvisadankort holder ikke i 7-8 år. Går altid med det på mig så tidligere visa udskiftningstidspunkt var rimeligt for mig. Med nuværende kort, komemr jeg til at betale for et nyt kort, ellers er det da fuldstændigt ulæaseligt når vi når til 2011.

Det kunne også være interessant om den Chip som sidder der på kan holde til

11 års voldtægt :D

/Madsen

Reply to
Lasse Madsen

Hej Klaus,

Det problem har jeg også haft, men nu går jeg af og til ind i Nordea og beder om et af de (hårdplast)-hylstre de uddeler gratis - de har en ret kort levetid i muldvarpen i min baglomme, men de beskytter kortet rigtig godt - godt produkt til prisen ;)

Ellers findes der også nogle købe-hylstre i rustfrit stål og de må da kunne klare mindst et par år.

--
Venlig hilsen,
Søren

Lasse Madsen skriver:

11år ?

Naarh, nu er udløbstiden vel kun en 7-8 år.....

"Søren" skriver:

Og så bliver kortet 3 gange så tykt ? Så kan jeg ike gå med det i lommen længere (sammen med de 6 andre kort jeg har)

Ja mit dankort er så tykt at jeg, knapt kan få det igennem terminalen , det er fordi der er så mange penge på kontoen :o)

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Michael Meidahl Jensen skriver:

LOL. Mit er nærmest tyndslidt :-)

Fejlen ligger måske i chip delen, men IKKE udløbsdatoen, for jeg har et kort der også er deroppe ad, og har ingen problemer med elv what so ever. Har dog ikke fået et chip kort endnu.

Reply to
Klavs Rommedahl

Firmaet har checket mit kort gentagne gange og får hver gang at vide at udløbsdatoen er helt i skoven.

Jeg handle over Internettet med England, USA, Sverige og naturligvis her i landet uden problemer, men ikke i Tyskland.

Nu får jeg faxet en faktura til forudbetaling.

Mvh Peter Jensen

Reply to
Peter Jensen