GSM kamera

Til overvågning af sommerhus søger jeg en eller anden form for kamera.
Jeg vil gerne kunne overvåge sommerhuset på den måde jeg kan hjemme fra
privatadressen kan få billed og lyd sendt enten gennem et GSM Simkort, eller
via en internetforbindelse.
Der er mange muligheder, men mange er utrolig dyre. Jeg søger noget enkelt
og billigt. Kan nogen foreslå en løsning ?
Helst virke sådan jeg kan indtaste en www adresse og så har jeg lyd og
billed uanset hvilken pc jeg logger ind fra

Mvh Morten

Re: GSM kamera

Noget i stil med det her måske?

http://www.nettorvet.dk/vare/safehome-gsm-alarm-m-kamera/5704842000444 ?