Force Duomaster 1030

Mine forældres force brændte af i sidste weekend under lyn nedslag...
(forsikringen er der 1800 i selvrisiko på...)

Men, den swtich transistoren er flækket...

det er en TOP224Y  nogle der kan give lidt data på den ?

umilbart når jeg søger på google giver det en switch transformator
istedet... :(

selve strømforsyningen er lidt sjovt bygget op, selve switch trinet får en
feedback fra transformatoren, sikkert i 180grader, som der får den til at
svinge, og så er der et regulerings kredsløb på en måde over en opto...
hvis der er nogle der har et diagram liggende kunne det da være sjovt at se,
ikke at jeg ikke kan lave den uden (hvis jeg får lidt data på transistoren,
om det er en fet eller bibpolar etc)

Mvh

Kasper

Re: Force Duomaster 1030