Billigt 12V farvetv - hvor?

Hej.

Er der nogen der ved, hvor man kan få et billigt 12V farvetv?

:-) Rasmus

Reply to
Rasmus

Rasmus skriver:

"Køkkenradio", "Elefanten", BilExperten eller THansen.

Klaus

-- Modelbane Europas hjemmeside:

Mener jeg så et i Harald Nyborg til 99 kroner den anden dag!!!

Søren

Reply to
SB

Sort/hvid er jo selvfølgelig også en form for farver, men det er vist ikke det der menes ;o)

/Hauge

Reply to
Hauge

Nåååå nej - det havde jeg vist overset!!!! - sorry!

Reply to
SB