Firewire / S-Video konverter.

Findes der en konverter mellem Firewire og S-Video?
Hvis ja, er sådan en til at købe for menneskepenge?

mvh Uffe

Re: Firewire / S-Video konverter.

Det letteste bliver vidst en DVD optager med Firewire, eller en PC.

S-video er et analogt format, Firewire at dataoverførsel.

Re: Firewire / S-Video konverter.

Haves:
PC med firewire
TV med scart/s-video

Ønskes:
Connection

og hvem sagde det skulle være let ;-)

mvh Uffe

Re: Firewire / S-Video konverter.

Nej, ønskes: grafikkort med s-video ud !

Re: Firewire / S-Video konverter.

Ja, det kan jo være en del af løsningen.
Hvis der skal forbindelse den anden vej (TV signal ind i PC'en), så kan det
være et TV-kort til PC'en der skal til. De kan fås til USB, men jeg ved ikke
om de kan fås til Firewire. Det er dog at foretrække med et PCI kort.

--
signing off.. Martin Sørensen

Re: Firewire / S-Video konverter.

OK, jeg prøver lige 1 gang mere.

Haves:
Bærbar PC med Firewire og PCMCIA.

Ønskes:
Mulighed for at se film på fjernsynet.

Ny bærbar er ikke en mulighed.

og muligvis skal jeg kigge en gang mere på hvad 'menneskepenge' er ;-)

mvh Uffe

Re: Firewire / S-Video konverter.

Ja, så tror jeg ikke der er så forfærdeligt mange muligheder udover dem Max
gav et link til.
Hvis du kunne finde en der kun kunne køre fra Firewire->S-Video og ikke den
anden vej, så kan der nok spares en del penge. Umiddelbart ser det ud til at
alle dem der er på den hjemmeside kører begge veje, og det kan også ses på
prisen..

--
signing off.. Martin Sørensen

Re: Firewire / S-Video konverter.

Firewire TV-out er nok lidt usandsynligt :)

Jeg har set en VGA --> S-video (eller Composit) adaptor, men det var ikke på
et danskt site, mener de forlangte 100$... Hvis du er heldig kan det jo være
du kan finde et her hjemme ;)

Brian

Re: Firewire / S-Video konverter.

DVD optager med Firewire.

Re: Firewire / S-Video konverter.
Hej Uffe

http://www.synthetic-ap.com/tips/firewireconverters.html

Mvh Max

Re: Firewire / S-Video konverter.

Takker, det er også nogenlunde det eneste jeg kunne finde frem til.

mvh Uffe

Re: USB / S-Video konverter.

Findes der en konverter mellem USB og S-Video?
Hvis ja, er sådan en til at købe for menneskepenge?

Som det kan ses i subj. så er dette en anden mulighed.
Jeg har kigget lidt på noget Pinnacle, er der mon andet jeg skal kigge på ?

mvh Uffe

Re: Firewire / S-Video konverter.

og nu skal gruppen ikke beskylde mig for at gå drastisk til værks.

Løsningen blev en anden computer ;-)

Hørt ved bilmekanikeren:
Hvis du skifter alt mellem nummerpladerne, så har du en god bil.

mvh Uffe

Site Timeline