Har nogle prøvet

Hejsa

Er der nogle her der har prøvet at bygge følgende og fået det til at virke ???

På forhånd TAK

Mvh. Michael

Reply to
Michael Evert

Så vidt jeg husker har det flere gange være oppe i dk.fritid.bil, så prøv eventuelt groups.google.com...

MVH Thomas

Reply to
Thomas Eg Jørgensen

"Michael Evert" skrev i en meddelelse news:400d5328$0$95111$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

Det kan du bare regne med!! Jeg ved efterhånden en del om lige det sprøjt. Det virker fremragende. Hvis ledningsnettet ikke er gennemfusket helt anarkistiskt er det plugnplay meget langt hen af vejen. Og læser du manualen, så kan du selv trimme din bil, via en pc.

Jeg samlede den allerførste (der virkede!) for snart 2 år siden, og trods en monsterstor fuglerede, så kører den faktisk i en bil idag, hvor usandsynligt grimt det end er.

Jeg har samlet nogle stykker af dem for folk der ikke selv havde modet på at svinge kolben, og har været med til at bygge det på en hammersjov GSI Turbo. Den kørte vi ind på ca. 2timer på landevejen, hvis vi ser bort fra et par fejl40.

Der mindst 9 i DK der kører med systemet nu, og ihvertfald 6 mere på vej. Bla kan nævnes golfII 1,8cl, med 198bhp på hjulene og 14,5km/l i snitforbrug ved alm. kørsel. Rover V8 m. blower, Volvo 240Turbo, Volvo 760, Ritmo, m. croma IE turbo maskine, osv osv.

Du kan evt maile mig direkte for mere info.

Mvh Henrik

Reply to
Henrik Mortensen

Hejsa

har du selv lavet print, eller har du købt det som byggesæt.?

Mvh Jens

"Henrik Mortensen" skrev i en meddelelse news:bujpfh$356$ snipped-for-privacy@news.cybercity.dk...

virke

Hvis

meget

via

en

usandsynligt

at

Turbo.

snitforbrug

Reply to
JHP

"JHP" skrev i en meddelelse news:400d735d$0$204$ snipped-for-privacy@dread12.news.tele.dk...

Jeg har selv kæmpet mig igennem at lave printet, men jeg kender da nogle stykker som har købt det som kit, og det er lige til at gå til.

Henrik

Reply to
Henrik Mortensen