Elektronik postordre

Hvilke elektronik firmaer findes der i DK der vil handle med private? Hvem
er billigst og hvordan er jeres erfaringer med dem?

Brinck er temmlig dyre og RS vil ikke handle med mig fordi jeg ikke er et
firma.

Egenlig ville jeg foretrække et sted hvor du sender tingene med postdanmark
som brev og så sender en én samlet regning engang om måneden.

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Re: Elektronik postordre

Du kan se min liste her:
http://hjem.get2net.dk/hkj/ElectronicShops.html

Men som privat er det svært at få gode priser

Re: Elektronik postordre
Jeg kan anbefale Elfa, de har et kæmpe udvalg, er rimelige i priser(ikke
   de billigste) og de er hurtige.
http://www.elfa.se/dk
Så er der el-supply. De er billige og hurtige, men deres udvalg er ikke
så stort.
http://www.el-supply.dk
Og så lagde jeg lige mærke til at Vejle-RC har fået en hel ny webshop.
http://www.vejle-rc.dk

Re: Elektronik postordre

postdanmark
Jeg plejer Brinck når det er.. men RS handler med private.. jeg har
ihvertfald handlet der.. De skal bare "snydes" lidt. men det koster også
fordi man skal ha tingene sendt pr. efterkrav

Mvh
René

Re: Elektronik postordre

Hvis det skal være billigst skal du sidde og regne på hvor det best kan betale
sig at bestille med porto osv... der er ikke nogen der er billigst med det
hele.

RS handler da også med private.

Hmm, det er vist kun pc-elektronik.dk der giver kredit? De smider et girokort
med, og giver vist 8 dages betalingsfrist...
Ellers så er de leverandører jeg benytter mig af allerede nævnt, bortset fra
ebay ;)

    Mvh
        Kimjand

Re: Elektronik postordre
On Sun, 25 Jul 2004 13:35:21 +0200, Lasse Jensen

Elfa åbner butik i Glostrup 1. september på Park Allé 296. De vil
meget gerne handle med private også. Elfa er også meget velvillige til
at dele deres katalog (1500 sider) ud, hvis man spørger. Jeg har
handlet med dem som virksomhed i et års tid.
Deres priser varierer fra dyrt til billigt ligesom de fleste steder,
men det er som regel altid muligt at købe 1 stk. eller få meter (hvis
det er kabel). Dag til dag levering fra lager i Sverige.

Send evt. en mail til Jørn Nielsen, der sidder på Park Allé:
jorn.nielsen "på" elfa.se (på = @)

mvh
Nils Emil P. Larsen
--
My reply-address is valid.           www.bios-flash.dk
Min svar-adresse er gyldig.      Redning af døde BIOS'er

Site Timeline