Er der en elektronik guru

der vil tjene lidt håndøre og hjælpe en stupid stakkel der har knækket

2 pins på sin nyerhvervede Intel P4 2.4 ghz CPU ?

Bosiddende i midt/sydjylland, og kommer gerne på besøg med en bajer eller cola hvis du vil gøre forsøget !

Reply to
=?ISO-8859-1?Q?S=F8ren Wind?=

Søren Wind skrev:

En flink herre, skrev en e-mail til mig ang. dette at han gerne ville gøre forsøget men skæbnens ironi gjorde at e-mailen blev slettet sammen med den spam der ellers havde ophobet sig, så er du ikke flink at henvende sig igen ???

Reply to
=?ISO-8859-1?Q?S=F8ren Wind?=

JBH skrev:

Jeg har sendt dig en e-mail på din hotmail konto !

Reply to
=?ISO-8859-1?Q?S=F8ren Wind?=