DVM problem.

Jeg har uploadet et billede af et DVM i dk.binaer

Dette DVM udmærker sig ved at have meget høje
cifre (25mm.). Jeg ved desværre ikke hvor det
er købt og kan ikke finde noget om det på nettet.
Men det er måske lavet under andet navn, så
hvis nogen har set det et eller andet sted vil jeg
være taknemmelig for oplysninger.

Mvh Max

Re: DVM problem.
Hej, Max!

> [...]

 M> er købt og kan ikke finde noget om det på nettet.
 M> Men det er måske lavet under andet navn, så
 M> hvis nogen har set det et eller andet sted vil jeg

Er det ikke den her ?

http://www.ec21.net/co/m/maxcom/product.html?grp=2&cid=5

Med mindre du har glemt at du selv har lavet det (MAXcom) ;-)

--
Aage Johansen

Re: DVM problem.
Hej Aage

Jo, jeg skriver nok til dem og spørger hvor i europa
man kan købe sådan en.

Glemt hvad ? Jeg har sådan en dårlig, hvad er det nu den
hedder ?       nå ja, hukommelse       og jeg kan heller ikke
huske noget mere :)

Takker for din indsats.

Mvh Max

Re: DVM problem.
Hvad med 294-8825 fra www.rsonline.dk

EA

Re: DVM problem.
Hej EA

Det er jo ikke noget DVM.

Mvh Max

Re: DVM problem.

DVM= Digital Volt Meter måske?? Det vidste jeg bare ikke, jeg troede det var
selve displayet du var ude efter.
undskyld! Det skal ikke ske igen. :o))

EA

Re: DVM problem.
Hej EA

Egentlig en lille fejl fra min side, DVM betyder rigtig nok
Digital Volt Metre, men jeg mente jo egentlig et universal
instrument, så lidt forvirring er der da plads til.

Det var under alle omstændigheder pænt af
dig at ville hjælpe.

Mvh Max

Re: DVM problem.

DMM
bare for at gøre forviringen total.

Re: DVM problem.

Hej Max

Hvis du kan nøjes med 20 mm høje cifre har Vejle RC et multimeter til
149,- Kr. http://www.vejle-rc.dk/web-shop.asp?showItem61%50

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
Residerende i Nyborg

Re: DVM problem.

Multimetre med 3/4 tomme display går der 30 af på dusinet, så
de er nemme at finde, men jeg er nu specifikt ude efter noget
der er 1 tommer eller derover.

Ps: jeg har vidst 8 eller 9 med 3/4" display :)

Mvh Max

Re: DVM problem.

Re: DVM problem.
Hej Ebbe

Jeg vil smutte ned og kikke på det, til den pris er der
jo ikke den store risiko.

Tak for info.

Mvh Max

Re: DVM problem.
Hej Ebbe

Jeg har nu købt et, og ja det var med 1" display som jeg efterlyste,
til 129 kr. er det fundet, specielt fordi det slukker automatisk.

Så jeg takker for info.

Mvh Max

Re: DVM problem.

Velbekomme. Jeg har godt nok et med 1" disp, men det slukker ikke selv :-(
Nå, jeg skal ud at køre i dag, så det ka' godt være bilen trækker ind mod
HN, bare han så osse havde et lc/esr-meter.

fortsat go' dag

mvh
Ebbe

Re: DVM problem.

byder gerne i cola, rødvin eller andet hvis du vil af med nogen af dem :-)
mvh Erik

Re: DVM problem.
Hej Erik

Jeg beklager, men jeg sælger ikke mine ting :)