diagram til en kipgryde?

Jeg ved ikke rigtig hvor det er det rigtige sted at spørge, så jeg
prøver her.

Jeg har fået fat i en gammel kipgryde, men under afinstallatione af den,
har "de" klippet alle kabler over, så nu skulle jeg gerne finde ud af at
montere den igen.
Er der nogen der ved noget om sådan en sag, eller hvor man eventuelt kan
finde noget tegning over kablerne?
Jeg ved godt de kan være forskellige, men man kan altid få et hint om
hvordan de er tilslutte ved at kigge på andre typer.

Min er en Vesta, den er forsynet med en regulator, et amp.meter og en
afbryderkontakt på den ene søjle.

Jeg er klar over den bruger mange ampere, men jeg har udtag til 25amp i
huset, så det bliver ikke et problem.

Jan
Der kan ikke mailes på test@test men kun på a45 (at) sccd . dk fjern
mellemrum og udskift (at)