Dagens bulletin angående UV-LED lyskasse - Page 2

Re: Dagens bulletin angående UV-LED lyskasse

Ja det er også en udmærket ide, og det er et rigtig godt "setup" hvis du kan
have det stående fremme hele tiden og lave det sådan at man bare tænder for
det hele på en gang og så er det klar. Det kan fungerer rigtig godt hvis man
har pladsen til det, og med din fine UV lyskasse ser det jo lovende ud. Flot
projekt! jeg skal lege lidt med det UV led også.

Peter

Re: Dagens bulletin angående UV-LED lyskasse

en finere oplF8%sning var mE5%ske mulig med smalvinklet led. det var hvad
jeg hentydede til.
jeg kan skam ikke gF8%re det bedre end de streger du har opnE5%et .. og s=
E5%
skal du huske at de jo er lidt overbelyst sE5% de vil stE5% bedre nE5%r
belysningen nedsE6%ttes til at ballancere. resultatet er iF8%vrigt ret
flot, og det sker lettere at der kommer huller i et stF8%rre omrE5%de som
stelplanet.. jeg tror at syren skal finde pE5% noget ,nE5%r den nu ligger
pE5% et omrE5%de der ikke skal E6%tses. :)

i F8%vrigt er jeg ikke sE5% opsat pE5% at gF8%re det mere sort.. men at fin=
de
ballancen mellem det sorte og det gennemsigtige. printeren gentager jo
med samme svE6%rte hver gang
  alex

Site Timeline