BO MX7000 horinsental afbøjning gået

Hvorledes rep. jeg et BO MX 7000 hvor der kun er en lodret streg midt på
billedrøret. Jeg vil gerne vide hvilken kreds ,trans eller modstand der er
gået. Har for mange år siden rep. BO fjernsyn. Jeg ville blive glad hvis jeg
kunne få et scan af diagrammet hvor fejlen ligger.
Nils

Re: BO MX7000 horinsental afbøjning gået

Ingen... sikkert bare en dårlig lodning på det lille print ved
afbøjningsspolen.

--
Peteropfinder
Peter N. Petersen